سوغات معروف مالزی قسمت اول

سوغات معروف مالزی قسمت اول

تور مالزی ، تور ارزان مالزی

سوغات معروف مالزی قسمت اول

سوغات معروف مالزی قسمت اول

اینبار قرار است به کشور دیگری سفر کنیم و با فرهنگ و سوغات و آداب آن آشنا شویم. حتما در سفر خود یکی از مسائلی که فکرتان را مشغول خواهد کرد، موضوع تهیه سوغات خواهد بود. اگر مقصد سفر و گردش شما کشور مالزی باشد خوب است از سوغاتی های معروف این سرزمین هم اطلاعاتی کسب کنید تا از سفرتان چیزهای خوبی به عنوان هدیه یا یادگار از این کشور ببرید. در ادامه با برخی از مهم ترین سوغات های مالزی آشنا خواهید شد.

آی لاو کی ال:

در کشور مالزی و بویژه در پایتخت آن یعنی کوالالامپور می توانید انواع و اقسام محصولات همچون تی شرت، لیوان، گردنبند و... را پیدا کنید که بررویشان I Love KL حک شده است که به معنای من عاشق مالزی هستم می باشد. این محصولات نشان می دهند که سوغاتی از سفر به مالزی هستند و در ضمن می توانید با دست باز چیزی که دوست دارید را بخرید.

کتاب آشپزی:

دسرها و خوراک های مالزیایی خیلی خوشمزه و معروف هستند و در دنیا نیز بسیار طرفدار دارند. اگر علاقمند به آشپزی باشید و بخواهید که بیشتر با سبک غذایی و نحوه طبخ غذاهای مالزیایی آشنا شوید توصیه می کنیم که یک کتاب آشپزی از کشور مالزی بخرید چون وقتی برگردید می توانید به وسیله این کتاب غذاهای خوبی تهیه کنید و یا به عنوان سوغاتی ارزشمند هدیه دهید. البته تنهای کتاب آشپزی نیست سایر کتب در زمینه های دیگر هم می توانند سبب آشنایی بیشتر با فرهنگ غنی این کشور شوند.

سوغات غیر معمول

 علاوه بر پارچه های رنگارنگ، چای خوش بوی مالزی، سوغات های دیگری هم وجود دارند که شاید به نظر عجیب باشند. در این بخش به برخی از این سوغات های غیر معمول مالزی اشاره می کنیم که البته طرفدران خاص خود را هم دارند و بی دلیل بفروش نمی روند.

 میوه: انواع و اقسام میوه های استوایی در کشور مالزی بفروش می رسد و حتی اگر با یک تور گردشگری هم سفر کنید می بینید که مسافران را تشویق می کنند از این میوه ها تهیه و میل کنند.

قهوه سفید: در مالزی مردم بسیار به قهوه علاقه دارند و این محدود به رده سنی خاصی نیست. چون خیلی در روز قهوه مصرف می کنند پس عجیب نیست که انواعی از این نوشیدنی در این کشور پیدا می شود که بیشتر دانه هایش هم از کشورهای دیگری وارد مالزی می شوند. پس نام مالزی در میان کشورهای دارای قهوه نیست ولی می بینیم که خیلی ها از این کشور قهوه به سوغات می برند.

 رشته فرنگی: خوراکی که نتنها در ژاپن، چین، مالزی و ... که در تمام دنیا محبوبیت زیادی دارد و  در مالزی هم بسیار مصرف می شود، اگر خیلی به نودل علاقه دارید می توانید از مالزی انواع آن را تهیه کنید. رشته هایی تهیه شده از گوجه، فلفل دلمه ای و خامه.

 روغن جوز هندی: مردم مالزی از روغن جوز هندی به صورت سنتی استفاده می کنند. این روغن معمولا برای رفع و بهبود دردهای عضلانی، سردرد و دل درد استفاده می شود.

سوغات معروف مالزی قسمت اولReviewed by معرفی on Dec 8Rating: 3.0سوغات معروف مالزی قسمت اولاگر اهل سفر هستید، تور مالزی را به شما پیشنهاد میکنیم . سوغات معروف مالزی از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

اگر اهل سفر هستید، تور مالزی را به شما پیشنهاد میکنیم . سوغات معروف مالزی از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی