موزه مادام توسو لندن

موزه مادام توسو لندن

بهترین تور ارزان لندن موزه مادام توسو لندن

موزه مادام توسو لندن

موزه مادام توسو لندن

           در موزه مادام توسو تندیس‌های مومی افراد مشهور و تاریخ‌ساز، توسط ماری توسو ساخته و نگهداری می‌شود.موزه‌های «مادام توسو» یکی از دیدنی‌های شهرهای مهم جهان است.وقتی نام «مادام توسو» به زبان می‌آید، همه به یاد تندیس‌های مومی افراد مشهور می‌افتند که تشابه آنها به واقعیت چنان است که مشکل بتوان باور کرد این‌ها تنها مجسمه‌هایی ساخته شده از موم هستند.
ادام توسو نام زن هنرمند و مجسمه سازی بود که در سال ۱۷۶۱ میلادی در قلب فرانسه، پاریس به دنیا آمد. با تمام شدن سال های کودکی و رسیدن نوجوانی، او به همراه دایی مجسمه ساز خود به نام فیلیپ کورتیوس به شهر ورسای رفت تا ساخت مجمسه های مومی را یاد بگیرد، سال ها گذشت و او در آستانه ی سی سالگی دیگر یک هنرمند حرفه ای در این زمینه شد تا اینکه تصمیم به برپایی نمایشگاه مجسمه های مومی در شهرها و کشورهای مختلف گرفت. اولین نمایشگاه او چیزی حدود شش ماه با استقبال بی نظیری مواجه شد و در نمایشگاه های بعدی نیز هنر دست او برای بارها مورد تحسین عموم قرار گرفت. مادام توسو در نهایت یک نمایشگاه دائمی از مجسمه هایش را در لندن برگزار کرد. آنچه که در مورد شخصیت مادام توسو بسیار با ارزش و مورد احترام است سختکوشی او در کنار هنر بی نظیرش است. در طی سال ها این زن هنرمند با مشکلات زیادی در این راه دست و پنجه نرم کرد. جدایی از همسر، شکستن کشتی حامل مجسمه ها در دریا و آتش زدن نمایشگاهش توسط شورشیان هم نتوانستند او را تسلیم کنند، همین روحیه ی قوی بود که باعث شد در هفتاد سالگی نیز برای بار دیگر نمایشگاهی برپا کند.در این میان بازدیدکنندگان مشتاق چنان غرق در دنیای ستارگان می‌شوند و به دنبال عکس گرفتن هستند که کمتر به تندیس مومی بانویی سالخورده توجه می‌کنند که در گوشه‌ای جای گرفته و شاهد این هیاهوست؛ بانویی به نام «مادام توسو» که دویست و پنجاه سال پیش چشم به جهان گشود و به جایی رسید که هیچ‌کس گمان نمی‌برد.
ین آثار او شخصیت های معروف سیاسی، هنری، علمی، تاریخی و … می بینیم. گاهی مجسمه ی افرادی را می بینید که حسابی شگفت زده تان می کنند، یکی از قسمت های بسیار جالب موزه مادام توسو بخش هنرمندان است. در این قسمت مجسمه ی بازیگران، نقاشان و هنمرندان معروف دنیا را خواهید دید. راه او هنوز توسط هنرمندان مجسمه ساز ادامه دارد و مجسمه های زیبایی از شخصیت های زنده و رفته ی معروف در دنیا به نمایش گذاشته می شوند.

موزه مادام توسو لندنReviewed by اول تور on May 14Rating: 3.5موزه مادام توسو لندندر موزه مادام توسو تندیس‌های مومی افراد مشهور و تاریخ‌ساز، توسط ماری توسو ساخته و نگهداری می‌شود.موزه‌های «مادام توسو» یکی از دیدنی‌های شهرهای مهم جهان است.

در موزه مادام توسو تندیس‌های مومی افراد مشهور و تاریخ‌ساز، توسط ماری توسو ساخته و نگهداری می‌شود.موزه‌های «مادام توسو» یکی از دیدنی‌های شهرهای مهم جهان است.

2 دیدگاه ها

  1. سارا گفت:

    مادام توسو لندن یک موزه فوق العادیی که نگو

  2. مریم گفت:

    خیلی خوب توضیح داده بودید ممنون از سایت خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی