جاذبه های گردشگری سائوپائولو برزیل

جاذبه های گردشگری سائوپائولو برزیل

مراکز دیدنی سائوپائولو

جاذبه های گردشگری سائوپائولو برزیل

جاذبه های گردشگری سائوپائولو برزیل

کلیسای جامع سائوپائولو(Sao Paulo Cathedral)

ساخت این کلیسا در سال 1913 میلادی آغاز شد که به مدت چهار دهه ادامه داشت و تمام قسمت های آن به جز برج ها در زمان تولد چهارصدمین سالگرد تولد شهر سائوپائولو در سال 1954 به اتمام رسید. در ساخت این کلیسا بیش از 800 تن سنگ مرمر نادر استفاده شده و به عنوان بزرگترین معبد نئوگوتیک در جهان شناخته شده است. این کلیسا جزء شاهکارهای معماری نئوگوتیک می باشد که ظرفیت پذیرش 8000 نفر را در خود دارد. این کلیسا به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر سائوپائولو شناخته شده است. 

ساختمان تئاتر شهری سائوپائولو(Municipal Theatre of Sao Paulo)

ساختمان تئاتر سائوپائولو در برزیل یکی از مهمترین گنجینه های معماری و جاذبه های فرهنگی این کشور است که در سال 1911 افتتاح گردید. طراحی این کلیسا توسط"دو آزودو" برزیلی و معماری آن توسط "کلودیو راسی" و "دومیزیانو راسی" ایتالیایی، با برداشت از سالن اپرای "پاریس" انجام شد. سبک معماری این ساختمان "نئو کلاسیک"  بوده و سالن تئاتر این ساختمان با اجرای نمایش "هملت" ، در 12 سپتامبر 1911، آغاز به کار کرد. موزه تئاتر سائوپائولو در سال 1983 افتتاح گردید و شامل اشیا گرانبها، اسناد معتبر، ضبط ها و مواد روزنامه نگاری مربوط به تئاتر می باشد. ساختمان تئاتر شهری یکی از چاذبه های توریستی و گردشگری شهر سائوپائولو است.

جاذبه های گردشگری سائوپائولو برزیلReviewed by آول تور on Mar 2Rating: 3.0جاذبه های گردشگری سائوپائولو برزیلشهر دیدنی سائوپائولو یکی از زیباترین و قدیمی ترین شهرهای گشور برزیل است که دارای جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار زیادی است.

شهر دیدنی سائوپائولو یکی از زیباترین و قدیمی ترین شهرهای گشور برزیل است که دارای جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار زیادی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی