پل طبیعت تهران

پل طبیعت تهران

بهترین جاهای دیدنی تهران پل طبیعت

پل طبیعت تهران

پل طبیعت تهران

         پل طبیعت با الهام از دو پل معروف اصفهان، سی و سه پل و خواجو، که جایی برای گردهم آمدن مردم، شعر خوانی و چای خانه های سنتی است، ساخته شده است. پل طبیعت یک پل سه طبقه غیرخودرویی و پیاده روئیه که در تهران قرار داره و از مهرماه ۱۳۹۳ افتتاح شده. این پل از عرض بزرگراه مدرس می گذره. طول این پل ۳۰۰ متر بوده و سازه اش ۲۰۰۰ تنه. پل طبیعت یک پل سه طبقه غیرخودرویی و پیاده روئیه که در تهران قرار داره و از مهرماه ۱۳۹۳ افتتاح شده. این پل از عرض بزرگراه مدرس می گذرد.

پل طبیعت بزرگ ترین پل غیرخودرویی ایران محسوب می شود. پل طبیعت زیر نظر شرکت نوسازی عباس آباد ساخته شده.با ساخت پل طبیعت بوستان های طالقانی در شرق و آب و آتش و بنادر در غرب زمین های عباس آباد به هم متصل می شوند. پل طبیعت ۷۰۰۰ مترمربع مساحت دارد. این پل به گفته مدیر عامل سازنده آن نماد جدیدی برای شهر تهران میباشد. زمان احداث سازه پل حدود دو سال طول کشید. این پل در ۲۰ مهر سال ۱۳۹۳ افتتاح شد.این پل در بزرگراه مدرس تهران واقع شده، پلی سه طبقه با طراحی ارگانیک و شبیه به درخت است. این پل بوستان آب و آتش در غرب اراضی عباس آباد رو به بوستان طالقانی در شرق متصل می کند.

پل طبیعت تهرانReviewed by تور ارزان on May 9Rating: 3.5پل طبیعت تهرانپل طبیعت با الهام از دو پل معروف اصفهان، سی و سه پل و خواجو، که جایی برای گردهم آمدن مردم، شعر خوانی و چای خانه های سنتی است، ساخته شده است.

پل طبیعت با الهام از دو پل معروف اصفهان، سی و سه پل و خواجو، که جایی برای گردهم آمدن مردم، شعر خوانی و چای خانه های سنتی است، ساخته شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی