پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک تهران

تهرانگردی پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک تهران

           پارک ژوراسیک تهران (پارک دایناسورهای متحرک)، برای نخستین بار در ایران بقایا دایناسور ها را در معرض دید عموم قرار دادند و محیطی مفرح و هیجان انگیز برای خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان فراهم آورد.این پارک با انواع مجسمه‌های دایناسورها در گونه‌های مختلف و ابعاد واقعی نخستین پارک موضوعی پایتخت به شمار می‌رود که به معرفی انواع دایناسورها به همراه نمایش مجسمه‌های متحرک دایناسورها همراه با صدا و جلوه‌های ویژه روش زندگی و خوراک دایناسورها به نمایش گذاشته شده است، می‌پردازد. این دایناسورها به شکل کاملاً طبیعی طراحی شده‌اند به طوری که قادر هستند پلک بزنند و دست و پای آنها حرکت می‌کند. همچنین یک تخم دایناسور که نوزاد دایناسور از آن بیرون می‌آید و دوباره به داخل فرو می‌رود نیز طراحی شده است.

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بلوار پاکنژاد، میدان بهروز، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز 

زمان بازدید: تمام ایام هفته از ساعت ۹.۳۰ تا ۲۱.۳۰ 

تلفن تماس: ۲۲۳۶۷۶۶۰

پارک ژوراسیک تهرانReviewed by تور on May 17Rating: 3.0پارک ژوراسیک تهرانپارک ژوراسیک تهران (پارک دایناسورهای متحرک)، برای نخستین بار در ایران بقایا دایناسور ها را در معرض دید عموم قرار دادند و محیطی مفرح و هیجان انگیز برای خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان فراهم آورد.

پارک ژوراسیک تهران (پارک دایناسورهای متحرک)، برای نخستین بار در ایران بقایا دایناسور ها را در معرض دید عموم قرار دادند و محیطی مفرح و هیجان انگیز برای خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان فراهم آورد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی