قصر ویمانمک بانکوک تایلند

قصر ویمانمک بانکوک تایلند

بهترین تور ارزان بانکوک تایلند قصر ویمانمک

قصر ویمانمک بانکوک تایلند

قصر ویمانمک بانکوک تایلند

قصر بزرگ ویمانمک Vimanmek واقع در بانکوک تایلند، از لحاظ اندازه بزرگ‌ترین خانه چوبی جهان است که از چوب درخت ساج طلایی ساخته شده است. کاخ ویمانمک دارای محوطه‌ای منحصر به فرد شامل پارک «دوسیت» و بیست ساختمان دیگر است. این قصر بزرگ‌ترین ساختمان ساخته‌شده با معماری شرقی در دنیاست. ساختمان قصر بسیار بزرگ است، به طوری که شامل ۸۰ اتاق می‌باشد. نمای بیرونی این قصر در سال ۲۰۰۶ بازسازی و مرمت شد. دو ساختمان از بیست ساختمان این عمارت شامل موزه خانواده سلطنتی و موزه وسایل نقلیه سلطنتی می‌باشند. در محوطه این عمارت چندین رستوران کوچک با منوی محدود تایلندی وجود دارد. گردشگران به تمام چیزهایی که در محوطه وجود دارد دسترسی دارند و می‌توانند به طور کامل بازدید کنند.

برای سفر به بانکوک تایلند و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن با اول تور همراه باشید

مطالب مرتبط:

دیدنی‌های بانکوک

قصر ویمانمک بانکوک تایلندReviewed by اول تور on Oct 25Rating: 4.0قصر ویمانمک بانکوک تایلندقصر بزرگ ویمانمک بانکوک، از لحاظ اندازه بزرگ‌ترین خانه چوبی جهان است. همچنین این قصر بزرگ‌ترین ساختمان ساخته‌شده با معماری شرقی در دنیاست.

قصر بزرگ ویمانمک بانکوک، از لحاظ اندازه بزرگ‌ترین خانه چوبی جهان است. همچنین این قصر بزرگ‌ترین ساختمان ساخته‌شده با معماری شرقی در دنیاست.

1 دیدگاه

  1. Haniyeh گفت:

    تور ارزان تایلند . بانکوک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی