مجمع الجزایر آنگتون،ساموئی تایلند

مجمع الجزایر آنگتون،ساموئی تایلند

بهترین مجمع الجزایر آنگتون،ساموئی تایلند

مجمع الجزایر آنگتون،ساموئی تایلند

مجمع الجزایر آنگتون از زیباترین جاذبه های ساموئی:

 

   پارک دریایی آنگتون از جزایر زیبای تور تایلند است. این پارک در مجاورت ساموئی است. وسعت آن بیش از100 کیلومتر است. با سفر به این پارک می توانید انواع آبزیان و جاندارانی که در هیچ جای دیگر وجود ندارند را ببینید، در ضمن این منطقه جزو مناطق تحت حفاطت ساموئی محسوب می شود. این پارک بزرگ و زیبا ، در سال 1980 بازگشایی شد و سالانه میزبان جمعیت زیادی از مسافران و گردشگران علاقمند است. شما در این پارک می توانید جنگل های انبوه،سواحل ماسه ای سفید، آبشارها و دریاچه های مخفی و کوه های سنگی را مشاهده کنید. تقریبا دو سوم و یا شاید بیشتر مساحت جزایر سامویی را این پارک تشکیل می دهد.

این پارک منحصر بفرد چه از لحاظ تنوه جانوری و چه به لحاظ طبیعت بکر و زیبا تنها یک منطقه گردشگری است و زمینه های انجام انواع فعالیت های سرگرم کننده در آن فراهم است، سرگرمی هایی مانند غواصی و قایق سواری. محیط این پارک وسیع بسیار آرامش بخش و ساکت است، اگر از محیط های شلوغ ساموئی خسته شده اید پیشنهاد می کنیم حتما یکبار به این پارک زیبا بروید و لذت ببرید. چنانچه غذا و آب همراه نداشتید نگران نباشید می توانید از رستوران ها و غذاخوری های این پارک منحصر بفرد استفاده کنید. ساخت ساختمان و یا هر بنای دیگری در این منطقه ممنوع است و فقط سرگروه ها و راهنماهای تورها می توانند همراه مسافران وارد این پارک شوند. دیدنی های طبیعی این پارک نسبت به سایر جاهای ساموئی و حتی تایلند بیشتر است. سنگ های آهکی عظیم در اثر فرسایش سالیان دراز به شکل های متفاوت و جالبی در آمده اند.

برای اینکه به این پارک برسید از قایق های تندرو استفاده کنید تا سریعتر به مقصد برسید در ضمن فایده دیگر این قایق ها این است که اگر بخواهید می توانید در آب توقف کنید. در غیر این صورت تا به پارک برسید 2 تا 3 ساعتی در راه خواهید بود.

از ویژگی های خاص پارک آنگتون تنوع جنگلی آن می باشد چون از چهار نوع پوشش جنگلی برخوردار است. در هر یک از این جنگل ها جانوران متفاوتی را مشاهده می کنید. انواع لاک پشت ها، میمون دم باریک و عقاب سفید که خاص همیم منطقه است در این پارک زندگی می کنند. رنگ آب در این منطقه سبز است و ماهی های رنگارنگ در آن به راحتی قابل رویت است.

اگر مایل باشید شب را در این منطقه دنج و آرام سپری کنید، اقامتگاه هایی وجود دارند که می توانید با کرایه کردن یکی از آن ها شب را در آنگتون بگذرانید و از محیط زیبا و بکر جزیره لذت ببرید.

شما با یک تور ارزان تایلند میتوانید هم جاهای دیدنی تایلند را ببینید هم از غذاهای تایلند تجربه کنید.

مجمع الجزایر آنگتون،ساموئی تایلندReviewed by اول تور on Jan 5Rating: 3.0مجمع الجزایر آنگتون،ساموئی تایلندمجمع الجزایر آنگتون،ساموئی تایلند.پارک دریایی آنگتون از جزایر زیبای تور تایلند است. این پارک در مجاورت ساموئی است.

مجمع الجزایر آنگتون،ساموئی تایلند.پارک دریایی آنگتون از جزایر زیبای تور تایلند است. این پارک در مجاورت ساموئی است.

1 دیدگاه

  1. ماهرو.غلامی گفت:

    متشکرم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی