دهکده قبیله گردن درازها(Long Neck Hill)

دهکده قبیله گردن درازها(Long Neck Hill)

قبیله گردن دراز تایلند

تور تایلند

دهکده قبیله گردن درازها (Long Neck Hill) :

روستای قبیله گردن دراز های تایلند بسیار معروف و شناخته شده هستند، این دهکده برای لباس های رنگارنگ تایلندی، صنایع دست ساز تایلندی و آداب و رسوم منحصر به فرد قبیله گردن درازها شناخته شده است. قبایل گردن درازها که در حومه چیانگ رای زندگی می کنند شامل آخا، لاهو، پالونگ، لو مین یئو و کارن می باشند. شما می توانید همه آنها را در یک مکان در فاصله کوتاه دور از مرکز شهر چیانگ رای ببینید. با یک تور ارزان تایلند، بازدید کنندگان می تواند از این روستاها دیدن کنند.از روستایی به روستای دیگر میتوانند پیاده یا با ماشین بروند و با راه رفتن در بین قبایل و دیدار با اعضای آن قبیله از تور تایلند خود لذت ببرند . زنان این قبیله از نژاد Karen Long Neck هستند و ظاهر شگفت انگیز تری دارند ، چون بسیاری از این زنان تایلندی سیم پیچ هایی از جنس فلز برنج به اطراف گردن خود را پیچیده اند. این کویل ها می توانند تا 30 پوند وزن داشته باشند!

در تور تایلند ،بازدید از قبایل تپه می تواند یک تجربه عجیب و غریب برای بسیاری از توریست ها و گردشگران ، از جمله من باشد. شما در این تور تایلند در بین روستاها و قبایل تایلندی راه میروید و عکس غریبه ها را میگیرید، با فرهنگ و آداب و رسوم شان آشنا میشوید. هر روستا سعی خواهد کرد که صنایع دستی خود را به فروش برساند و اگر چه هیچ خریدی وجود ندارد، احتمالا احساس فشار می کنید. این یک تجرب عجیب و غریب و منحصر به فرد بود. من احساس کردم هزینه ای که من برای این تور تایلند پرداخت کردم، از جامعه آنها پشتیبانی می کند، بنابراین می خواهم بگویم ارزشش را دارد. به علاوه، خانم ها بسیار مایل بودند در عکس ها حضور داشته باشند .

دهکده قبیله گردن درازها(Long Neck Hill)Reviewed by تور تایلند on Aug 16Rating: 4.5دهکده قبیله گردن درازها تایلند (Long Neck Hill)دهکده قبیله گردن درازهای تایلندی در تور ارزان تایلند.

آیا تا به حال در مورد دهکده قبیله گردن درازها در تایلند چیزی شنیده اید؟ Long Neck Hill اسم یک قبیله تایلندی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی