جزیره ماک تایلند

جزیره ماک تایلند

بهترین تور ارزان تایلند جزیره ماک تایلند

جزیره ماک تایلند

جزیره ماک تایلند

                 جزیره ماک تایلند جالب ترین جاذبه در دریای ترانگ است این جزیره بزرگ در جنوب جزیره چنگ قرار دارد و بخاطر وجود چند خلیج و ساحل زیبا و جزایر مرجانی در اطرافش از شرایط بسیار خوبی برخوردار است. اهالی این جزیره از راه پرورش درختان کائوچو و نارگیل امرار معاش می کنند. بهترین زمان برای بازدید از این جزیره از نوامبر تا اواخر آوریل است.و یک مقصد سفر خوب برای گردشگرانی است که شیفته طبیعت هستند.

 

 در اینجا چند اقامتگاه و امکانات گردشگری نیز وجود دارد. یک قایق مسافری هر روز ساعت 15:00 لائم نگاب را به مقصد جزیره ماک ترک می کند و ساعت 7:00 از جزیره ماک باز می گردد، زمان این سفر سه و نیم ساعت به طول می انجامد.
 در سمت غرب این جزیره صخره های بلند و باشکوهی رو به دریا قرار دارند و یک دهکده در سمت شرق آن وجود دارد که رو به خشکی ها است و پرستوهای زیادی روی صخره های جزیره لانه گزیده اند.این جزیره که تقریباً در نقطه مقابل هات چانگ لانگ که روی خشکی است قرار دارد، دارای سواحل بی نقصی برای شنا کردن و چادر زدن است و ارزش آن را دارد که مرجان های دوست داشتنی دور این جزیره را ببینید.
 
غار موراکوت زیبا و دیدنی در جنگل در میان صخره ها پنهان شده است. ورودی این غار، یک گذرگاه کوچک در ضلع غربی جزیره است که می توان هنگام جزر با قایق به آنجا دست یافت. طول خود این غار از ورودی تا خروجی اش حدود 80 متر است و از آن سو در یک ساحل سفید با یک استخر باز و سبزرنگ که دور تا دورش را صخره های بلند احاطه کرده اند به طرف اقیانوس باز می شود.

 

گردشگران می توانند برای آمدن به جزیره ماک، از اسکله پاک منگ در آمپوئه سیکاو قایق کرایه کنند و پس از 40 دقیقه به اینجا برسند. کرایه قایق حدود 1500 بات در روز است. امکانات اقامتی نیز در این جزیره فراهم است.
جزیره ماک تایلندReviewed by اول تور on Oct 14Rating: 3.0جزیره ماک تایلندجزیره ماک تایلند جالب ترین جاذبه در دریای ترانگ است این جزیره بزرگ در جنوب جزیره چنگ قرار دارد و بخاطر وجود چند خلیج و ساحل زیبا و جزایر مرجانی در اطرافش از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

آشنایی با بهترین جاذبه گردشگری تایلند جزیره واقع در دریای ترانگ در جنوب جزیره چنگ .این جزیره بخاطر وجود چند خلیج و ساحل زیبا و جزایر مرجانی در اطرافش از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

2 دیدگاه ها

  1. PanteA گفت:

    چه مناظر زیبایی در تایلند هست. . تور ارزان تایلند از کجا میشه گرفت؟

  2. تانیا.مرامی گفت:

    جاهای دیدنی تایلند محشره و فوق العادس . مرسی اول تور جان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی