شهر و ساحل سالوادور در برزیل

شهر و ساحل سالوادور در برزیل

بهترین تور ارزان برزیل شهر و ساحل سالوادور در برزیل

شهر و ساحل سالوادور در برزیل

شهر و ساحل سالوادور در برزیل

              شهر و ساحل سالوادور در برزیل یکی از مناطق توریستی مهم کشور به شمار می آید.بین مردم برزیل به شهری رنگارنگ و شاد معروف است. مردم برزیل البته فریب این رنگ آمیزی را نمی خورند و خوب می دانند که رنگ زدن روی دیوار کهنه این شهر فقط ویترین گردشگری را جلا می دهد و سودی برای خود مردم ندارد.
سالوادور در ساحل اقیانوس اطلس به عنوان یکی از بنادر صادراتی مهم برزیل محسوب شده و البته اقتصاد آن بر مبنای کشاورزی و صنعت هم استوار است. سالوادور به دلیل موقعیت استراتژیک در نبردهای استعماری میان پرتغال و هلند بسیار اهمیت داشته و نخستین پایتخت برزیل بوده که با انتخاب شهر ریودوژانیرو به پایتختی از اهمیت آن کاسته شد.
قرعه کشی جام جهانی هم در این شهر برگزار شد. معنای نام سالوادور، نجات بخش است و در گذشته شهری مقدس برای برزیلی‌ها محسوب می‌شد. این شهر ساحلی کانونی برای فستیوال ها و کارناوال‌های شادمانی در برزیل است. غذا، موسیقی و معماری، این ۳ در سالوادور اصل هستند.

           شهر سالوادور (Salvador) شهری بندری و مرکز ایالت باهیا در برزیل است. باهایا یکی از ۲۷ ایالت‌های برزیل است که در شمال شرقی این کشور هم جوار اقیانوس اطلس قرار دارد. باهیا چهارمین ایالت پر جمعیت برزیل بعد از سائوپائولو، میناس گرایس و ریودوژانیرو است. سالوادور در شمال شرقی ایالت باهایا قرار دارد و ۷۰۶ کیلومتر مربع مساحت دارد. جمعیت سالوادور تا سال ۲۰۱۰ تعداد ۲٬۶۷۶٬۶۰۶ نفر گزارش شده است.

سالوادور پیش از این پایتخت برزیل بوده و جزو اولین مناطقی است که اروپایی ‌ها در قاره آمریکا در آن سکنی گزیدند و به همین دلیل از لحاظ فرهنگی دارای تمایزات بسیاری است و آفریقایی ‌ها تاثیر زیادی در آن دارند به ‌گونه ‌ای که به این شهر پایتخت آفریقایی‌ های برزیل گفته می ‌شود.سالوادور ثروتمندترین شهر در شمال شرق این کشور محسوب می‌ شود که در اکثر روزهای سال شاهد جشنواره‌ های خیابانی است.

سالوادور دارای موسیقی پرجنب و جوش و سواحل جذاب می باشد. سواحل شامل ورودی های آرام، محیط ایده آل برای شنا، غواصی و قایقرانی و همچنین ورودی های باز دریا همراه با موج های قوی محبوب موج سواران می باشد. همچنین سواحل توسط صخره ها احاطه شده اند و تشکیل استخری طبیعی از سنگ را داده اند که برای کودکان ایده آل است.

شهر و ساحل سالوادور در برزیلReviewed by تور ارزان on Oct 28Rating: 3.0شهر و ساحل سالوادور در برزیلشهر زیبا و قدیمی سالوادور، بین مردم برزیل به شهری رنگارنگ و شاد معروف است. مردم برزیل البته فریب این رنگ آمیزی را نمی خورند و خوب می دانند که رنگ زدن روی دیوار کهنه این شهر فقط ویترین گردشگری را جلا می دهد و سودی برای خود مردم ندارد.

شهر زیبا و قدیمی سالوادور، بین مردم برزیل به شهری رنگارنگ و شاد معروف است. مردم برزیل البته فریب این رنگ آمیزی را نمی خورند و خوب می دانند که رنگ زدن روی دیوار کهنه این شهر فقط ویترین گردشگری را جلا می دهد و سودی برای خود مردم ندارد

1 دیدگاه

  1. غراله گفت:

    سلام مفید بود خدا به شما عزت بده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی