معبد خانواده چن در گوانگجو چین

معبد خانواده چن در گوانگجو چین

معبد خانواده چن در گوانگجو چین

معبد خانواده چن در گوانگجو چین

معبد خانواده چن در گوانگجو چین

معبد خانواده چن در گوانگجو چین ، به عنوان آکادمی چن شناخته می شود و در بین سال های 1890 و 1894 در زمان امپراتور Guangxu از سلسله چینگ ساخته شده است. این پروژه با کمک خانواده چن ساخته شد و سپس در 72 استان در استان گوانگدونگ گسترش یافت. معبد برای ارائه نامزدی از خانواده چن که به گوانگدونگ آمد تا برای امتحانات امپریالیستی در گوانگژو آماده شد. با سابقه ای بیش از 100 سال و هنوز هم در قالب اصلی آن، اکنون بزرگترین، زیباترین معماری باستانی و زیبایی باستانی موجود در استان گوانگدونگ است. این معبد ترکیبی متشکل از 19 ساختمان با نه سالن و شش حیاط است. دو حیاط اصلی آنها ساختمان های کاملا پایدار هستند. جلوی آن برای مطالعه کلاسیک های کنفوسیوسی مورد استفاده قرار گرفته میشود ، در حالی که پشت یک معبد را به اجداد قبیله چن اختصاص داده اند. در سال 1986، آن را به عنوان یک سرچشمه مهم فرهنگی توسط شورای دولتی تعیین کردند. معبد در حال حاضر سایت موزه هنرهای معاصر و صنایع دستی گوانگدونگ است. صحنه ها داستان هایی را از ادبیات و فرهنگ های چینی نشان می دهند و شامل حیوانات واقعی و افسانه ای است. کل مجموعه در حال حاضر موزه هنرهای معاصر گوانگدونگ را نشان می دهد که صنایع دستی چینی را به نمایش می گذارد و به خوبی حفظ شده است. انقلاب فرهنگی به آن صدمه ای نزد.
سالن اجدادی قبیله Chen برای تزئینات غنی که در داخل، خارج از سالن ها و تقریبا در هر پرتو، گنبد، دیوار و ستون وجود دارد، قابل توجه است. این خانه سالن اجدادی Chen را مجموعه ای بزرگ از حکاکی چوب، سنگ کنده کاری، حکاکی آجر، سفال، گچ و حکاکی آهن می کند. مجتمع سالن اجدادی قبیله چن مثال معماری و دکوراسیون سنتی چینی را نشان می دهد و بر پیشرفت های فرهنگی و معماری در سراسر جهان تاثیر گذاشته است. این مکان در سال 1988 در فهرست "گونه های فرهنگی اهمیت ملی تحت حمایت دولت" اضافه شد.

معبد مسیحی خانواده چن نیز به نام آکادمی چن کلان یا تالار لین چن شناخته می شود که در گوانگژو هم برای ارائه قربانیان به اجداد و هم برای مطالعه بود. در حال حاضر آن را به عنوان موزه هنرهای معاصر و صنایع دستی گوانگدونگ و برای نشان دادن معماری معماری گوانگدونگاست. معبد قبیله چن در شهر گوانگژو، معبد اجداد در شهر فوشان، محل اقامت پیشین سان یات سن در شهر ژونگشان و سالن یادبود جنگ تریاک در شهر دونگوان، به عنوان چهار سایت مهم گردشگری فرهنگی در استان گوانگدونگ محسوب می شوند. در اواخر سلسله چینگ (1914-1644)، یک مرد به نام چن سومین جایزه را در بالاترین امتحان امپراطوری گرفت و به او یک عنوان متمایز از دفتر که چن خانواده را شناخته بود را به او اعطا کرد. بعدها کسی پیشنهاد کرد که تمام خانواده های چن پول برای ساختن یک معبد برای قربانی کردن به اجداد جمع می کنند و فرزندانشان را نیز به سختی مطالعه می کنند. بنابراین، معبد در سال 1894 با پول قربانی شده توسط خانواده های چن در 72 شهرستان گوانگدونگ و همچنین برخی از اعضای خارج از خانواده چن به پایان رسید.معبد اجدادی خانواده چن یک مجموعه ترکیبی است که شامل نه سالن، شش حیاط و نوزده ساختمان است که توسط راهرو ها متصل شده اند و از طریق دیوار خارجی از جهان بیرون جدا شده اند. یک جفت سنگ درام در مقابل درب ورودی به ارتفاع 2.55 متر (حدود 8.36 فوت) و دو  درب نقاشی شده از خدا به ارتفاع چهار متر (حدود 13 پا) از مشخصه های آن است. جذاب ترین جاذبه های معبد مسیح خانواده چن، نقاشی های فوق العاده ای است که نظر افراد را به خود جلب می کند. آنها در قالب چوب، آجر، سفال، سنگ، آهک و چیزهای مشابه آن هستند، که از آن چوب حکاکی به ویژه کامل دستاوردهای عالی هنر حک شده در استان گوانگدونگ را نشان می دهد. داستان های مشهور و صحنه های تاریخی نیز به وضوح در معبد نمایش داده می شود.

 

معبد خانواده چن در گوانگجو چینReviewed by اول تور on Nov 3Rating: 3.0معبد خانواده چن در گوانگجو چین معبد خانواده چن، به عنوان آکادمی چن شناخته می شود و در بین سال های 1890 و 1894 در زمان امپراتور Guangxu از سلسله چینگ ساخته شده است.

معبد خانواده چن در گوانگجو چین ، به عنوان آکادمی چن شناخته می شود و در بین سال های 1890 و 1894 در زمان امپراتور Guangxu از سلسله چینگ ساخته شده است.

1 دیدگاه

  1. سمیرا گلانی گفت:

    چقدر این مکان قشنگه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی