جاده رویایی اسالم به خلخال

جاده رویایی اسالم به خلخال

جاده اسالم خلخال

جاده رویایی اسالم به خلخال :

          در کشور عزیزمان ایران ،بسیاری از افراد در زمان‌های تعطیل،‌ مخصوصا تعطیلات کوتاه مدت، تورهای داخلی ، مخصوصا تورهای شمالی کشور را برای مسافرت انتخاب می‌کنند . این سفرها باعث ترافیک سنگینی در مسیر‌های منتهی به شمال کشور می‌شود. در بین تمام بخش‌های پر مسافر شمال، رویایی‌ترین جاده جنگلی ایران، جاده اسالم به خلخال است که در بین مردم به رویایی‌ترین جاده جنگلی کشور شهرت دارد. 

          در جاده اسالم به خلخال ، اغلب فصل های سال بارش باران در منطقه وجود دارد؛ چون در منطقه شمالی کشور و استان گیلان و اردبیل قرار دارد،همچنین، به دلیل ارتفاع زیاد آن (در نزدیکی خلخال) دمای هوا حتی در تابستان سرد است و مسافران این جاده زیبا باید لباس مناسب به همراه داشته باشند . گردشگرانی هم که تصمیم دارند شب‌ها در این منطقه بمانند، باید لباس و تجهیزات کافی به همراه داشته باشند . البته پیشنهاد میکنیم در نزدیکی روستا‌ها و بخش‌های عشایری چادر بزنند.

جاده رویایی اسالم به خلخالReviewed by نویسنده تور on Aug 27Rating: 3.5جاده رویایی اسالم به خلخالاطلاعات ویژه ای در مورد جاده رویایی اسالم به خلخال. تور شمال

از بین این جاده های رویایی ایران، جاده اسالم به خلخال جایگاه ویژه ای دارد. فضای بکر، هوای پاک، صدای پای آب، مه های گاه و بیگاه که شما را غافلگیرانه در بر می گیرد، درختان سربه فلک کشیده ابتدای جاده و دشتهای پر از گل و سبزه که در انتهای مسیر، جلوه بهشتی خلق می کنند، این جاده را بسیار پرطرفدار کرده است.

1 دیدگاه

  1. هستی گفت:

    چقدر این جاده زیباست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی