پنج رستوران معروف آنتالیا

پنج رستوران معروف آنتالیا

تور ترکیه

پنج رستوران معروف آنتالیا

پنج رستوران معروف آنتالیا

رستوران سراسر فاین داینینگ

رستوران سراسر فاین داینینگ در بخش تاریخی آنتالیا در منزلی ۳۰۰ ساله قرار دارد و یکی از فوق العاده ترین رستوران های شهر و دارنده گواهی برتری سال ۲۰۱۳ است . این رستوران آنتالیا پر از پیکره های تزئینی، وسیله های دست ساز  و تزئینات زیبا است و از مهمانان با صدای دلنشین پیانو و باغ های مدیترانه ای پذیرایی می شود. منوی این غذاخوری غذاهای بین المللی و ترکیه ای بسیاری دارد  و می توانید مزه پاستای خانگی ، استیک های فیله با سس پنیر چرب، ماهی دلمه شده در برگ مو و دسرهای لذیذ را در رستوران سراسر فاین داینینگ امتحان و تجربه نمایید .

 آدرس رستوران سراسر فاین داینینگ : آنتالیا ، کارانلیک ۱۸

رستوران و کافه بیگ شفز

بیگ شفز از مشهورترین و بنام ترین رستورانهای ترکیه می باشد که ۱۸ شعبه در شش شهر متفاوت از جمله آنتالیا دارد. نخستین شعبه در سال ۲۰۰۷ در آنکارا بازگشایی شده است و از آن وقت به یکی از رستوران های پرطرفدار و دوست داشتنی برای اشخاص بومی و توریست هایی که از ترکیه بازدید می نمایند، محسوب می شود. منوی بیگ شفز، یک منو بسیار متنوع شامل خوراکیهای ترک و بین المللی است و برای صرف عصرانه و میان وعده ، خوراکیهای لذیذ و ارگانیک و صبحانه های بوفه ای ، توصیه می شود .

 آدرس رستوران بیگ شفز : آنتالیا ، لار ، محله فنر ۳۰۷

رستوران کلوب آرما

کلوب آرما بخاطر چشم انداز بی همتا و استراحتگاه ساحلی فوق العاده اش از بنام ترین رستوران های آنتالیا محسوب می شود. این رستوران در پایان قرن نوزدهم بدست ایتالیایی ها بر بالای شهر آنتالیا تاسیس شده و مکان رستوران در طی سال ها برای استفاده  های مختلفی مانند آسیاب و انبار آرد مورد استفاده قرار گرفته است. تلفیقی از تاثیرات فرهنگی در طراحی کلوب آرما مشاهده می شود، پایه های سنگی نشانه ای از آنتالیای باستان هستند و آجرها و قوس ها هم نشان دهنده معماری کهن ایتالیایی !! منوی رستوران کلوب آرما دربرگیرنده ماهی های تازه ، خوراک های دریایی و مجموعه ای متفاوت از خوراک های مدیترانه ای است .

 آدرس رستوران کلوب آرما : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، جاده اسکله ۷۵

رستوران وانیلا لانج

وانیلا لانج در فاصله ی پنج دقیقه ای با دروازه هادریان که از زیباترین جاذبه های آنتالیاس ، قرار جای است. در رستوران وانیلا می توانید خوراک های مدرن را در معماری سنتی عثمانی نوش جان کنید. مدیریت این غذاخوری را یک سرآشپز بریتانیایی و همسر ترکش عهده دار هستند. منوی این رستوران عبارتند از: محصولات تازه می باشد که با تلفیقی از روش های پخت سنتی و مدرن به همراه اردورهای نظیر کدو تنبل ، نارگیل ، سوپ سنبل هندی ، قارچ وحشی و گوشت ملایم طبخ شده است سرو می شود .

 آدرس رستوران وانیلا لانج : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، حسابچی ۳۳

رستوران کافه‌ کسل

در رستوران کافه‌ کسل چشم اندازی بی نظیر از خلیج آنتالیا رو به روی شما است و در حین غذا خوردن می توانید از دیدن این مناظر فوق العاده زیبا لذت ببرید. این رستوران برفراز تخته سنگی رو به دریا احداث شده  و جایی بسیار خوب و مطلوب برای روزهای داغ تابستان محسوب می شود. منوی رستوران کافه کسل دربرگیرنده خوراک های مدیترانه ای با پاستاهای متفاوت و اسنک های کوچک است .

 آدرس کافه‌ کسل : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، محله کلیچ ارسلان، هیدیرلیک ۴۸

پنج رستوران معروف آنتالیاReviewed by تور ارزان on Nov 23Rating: 3.0پنج رستوران معروف آنتالیارستوران سراسر فاین داینینگ در بخش تاریخی آنتالیا در منزلی ۳۰۰ ساله قرار دارد و یکی از فوق العاده ترین رستوران های شهر و دارنده گواهی برتری سال ۲۰۱۳ است .

بیگ شفز از مشهورترین و بنام ترین رستورانهای ترکیه می باشد که ۱۸ شعبه در شش شهر متفاوت از جمله آنتالیا دارد …

1 دیدگاه

  1. هلیسا گفت:

    جه رستوران خوشگل و با صفائیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی