پارک یا مزرعه گوسفند پاتایا تایلند

پارک یا مزرعه گوسفند پاتایا تایلند

معرفی پارک یا مزرعه گوسفند پاتایا تایلند

پارک یا مزرعه گوسفند پاتایا تایلند

معرفی پارک یا مزرعه گوسفند پاتایا

   از دیگر شهرهای دیدنی و معروف به لحاظ گردشگری در تایلند، پاتایا است که اکثر مردم آن را آب های فیروزه ای و سواحل زیبایش می شناسند. صنعت گردشگری به اندازه ای در این شهر کوچک در چند سال اخیر دستخوش تغییر و رشد شده که امروز آن را در کنار چند مقصد توریستی پرطرفدار قرار می دهند.

یکی از ویژگی های پاتایا که سبب شده جمعیت زیادی از گردشگران را به سوی خود جذب کند امکانات گردشگری و رفاهی بی نظیر آن است که در همه دنیا زبانزد است. هنگامی که به پاتایا سفر می کنید مراکز رفاهی و تفریحی بسیاری در خدمت شما هستند. قرار است اینبار شما را با یکی از دیدنی های فوق العاده پاتایا یعنی شیپ فارم آشنا کنیم. این مرکز تفریحی و رفاهی و البته مزرعه بسیار بزرگی است که در درجه اول مورد توجه کودکان و نوجوانان است و دیگر امتیاز آن امکانات بی نظیر و عالی آن و همچنین تفریحات متعدد آن  می باشد. اطمینان داشته باشید از بازدید این مزرعه بی نهایت لذت خواهید برد.

یکی از چیزهایی که در هنگام بازدید از شیپ فارم نظر شما و مخصوصا بچه ها را جلب می کند وجود کاراکترهای کارتون محبوب بچه هاس که پر از شخصیت های کارتونی گوسفند است، جز این در این پارک این بستر فراهم شده که بتوانید از نردیک حیوانات مختلفی را ببینید و آن ها را لمس کنید که بسیار برای بچه ها هیجان انگیز است.

شیپ فارم به اندازه ای در کار خود موفق بوده که در همان آغاز بازگشایی مزرعه با استقبال بی نظیر مردم و گردشگران روبه رو شد. فارسی زبانان این مزرعه را با نام مزرعه گوسفند مشناسند.

شهر کوچک پاتایا به لحاظ سرسبزی و طبیعت زیبا از گردشگر پذیرترین شهرهای تایلند محسوب می شود، بویژه در مزرعه شیپ فارم که تمام این نکات رعایت شده و راحتی و آرامش مسافران را فراهم کرده اند و به لحاظ تفریحی این پارک بسیار پیشرفته است.

وسعت این مزرعه حدود 100 هکتار است و وقت زیادی نیاز دارید تا بتوانید تمام بخشهای آن را ببینید.

شیپ فارم بخاطر مشکلات کنونی و دور ماندن خانواده ها از محیط های طبیعی و بیگانگی بچه ها با حیوانات اهلی یکی از گزینه های بسیار عالی است که والدین می توانند این فرصت را به فرزندانشان بدهند که با حیوانات مختلف آشنا شوند.

به علت مکان بکر و طبیعی که مزرعه در آن ساخته شده، فضایی بسیار دلپذیر و آرام دارد و اغلب خانواده ها شیپ فارم را برای گذران اوغات فراقت انتخاب می کنند. با دیدن از این مزرعه فوق العاده هم میتوانید از امکانات تفریحی آن بهره مند شوید و هم این امکان و فرصت خوب فراهم است که خودتان به حیوانات غذا بدهید و آن ها از نزدیک لمس کنید که مطمئنا تجربه دلپذیری برای شما و مخصوصا بچه ها خواهد بود.

همراه اول تور باشید تا با قسمت های مختلف و هیجان انگیز شیپ فارم آشنا شوید.

پارک یا مزرعه گوسفند پاتایا تایلندReviewed by اول تور on Jan 27Rating: 3.0پارک یا مزرعه گوسفند پاتایا تایلندپارک یا مزرعه گوسفند پاتایا تایلند. این مجموعه بسیلر و دیدنی در پاتایا هم پارکی برای برای کودکان دارد و هم مزرعه ای خیلی جالب و دیدنی برای حیوانات اهلی دارد . 

پارک یا مزرعه گوسفند پاتایا تایلند. این مجموعه بسیار و دیدنی در پاتایا هم دارای پارک است و هم مزرعه .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی