معرفی مارین پارکِ سافاری ورلد تایلند

معرفی مارین پارکِ سافاری ورلد تایلند

بهترین جاهای دیدنی تایلند پارکِ سافاری ورلد

پارکِ سافاری ورلد تایلند

مارین پارک و مجموعه برنامه های سافاری ورلد بانکوک:

▪بخش پرندگان:

وقتی وارد سافاری ورلد می شوید می توانید، قفس هایی زیادی از پرندگان زیبا از گونه های مختلفی مثل طوطوی های ماکائو، کبوترهای تاجدار، نوک‌شاخ ها، پرندگان شکاری و مرغ عشق های کوچک و دوست داشتنی را مشاهده کنید. زندگی در این قفس های برای آنها سخت نیست و فضای کافی و خوبی برای پرواز و شیطنت دارند. در کنار این بالداران زیبا می توانید پرندگان آزادی رادهم ببینید که قفس ندارند و در گروه های بزرگ و کوچک در حال گشت و گذار در پارک هستند. پرنده های آزاد این مجموعه شامل درناها، لک لک ها، قو، فلامینگو و پلیکان ها می باشد.

▪آکواریوم سافاری ورلد:

وقتی به قسمت های آخر پارک مارین وارد می شوید می توانید انواع ماهی هایی که به اقیانوس و آب های شور دریاها تعلق دارند را مشاهده کنید که در یک آکواریوم بسیار بزرگ نگهداری می شوند. در ضمن می توانید سفره ماهی های بزرگ و دوست داشتنی را هم در این قسمت ببینید.

حوضچه ماهی کپور گلگون و ژاپنی جدای از این اکواریوم قرار دارد که هم بسیار دیدنیست و هم اینکه امکان غذا دادن به ماهی ها در آن فراهم است.

▪دنیای تخم ها:

این قسمت از سافاری ورلد به تازگی تاسیس شده، دنیای تخم ها مجموعه ای از تخم حیوانات گوناگون را جمع آوری کرده که گردشگران می توانند از آن ها دیدن کنند. وقتی که از این مجموعه جذاب دیدن می کنید در مورد تخم هر جاندار اطلاعاتی در اختیارتان می گذارند. در ضمن اسکلت حیواناتی همچون تمساح، لاک پشت، درنا، جغد و قو را هم در این مجموعه مشاهده می کنید و درباره هر یک از تخم ها یک فیلم مستند هم خواهید دید.

چیزی که در این قسمت بسیار برایتان جالب خواهد بود دیدن تولد جوجه طوطی هاست که در حال بدنیا آمدن هستند و جوجه هایی که مربی ها آنها را تغذیه می کنند.

هر قسمت از این مجموعه به شما چیز جدیدی یاد می دهد، مخصوصا اینکه می توانید پیشرفته ترین امکانات جوجه کشی، نحوه نگهداری از هر گونه پرنده و طریقه پرورش آنها را از نزدیک ببینید.

نکته:اگر دلتان می خواهد در زمان بازدید و گردش در دنیای  تخم ها از اطلاعات و راهنمایی های مجموعه برخوردار ‌شوید، قبل از شروع گردش با مسئولان مجموعه سافاری ورلد صحبت و هماهنگی لازم را انجام دهید.

▪دنیای کوچک:

اگر به پرندگان بازیگوشی مثل مرغ عشق ها و طوطی ها علاقه زیادی دارید، پس حتما باید از دنیای کوچک هم دیدن کنید و این موجودات دوست داشتنی را از نزدیک مشاهده کنید. وقتی وارد دنیای کوچک می شوید مجذوب رنگارنگ بودن این محیط می شوید که این ویژگی را از حضور پرندگانش بدست آورده. مرغ عشق ها و طوطی های شیطان و شکمو منتظر هستند که شما در کف دستتان غذا بگذارید تا به سمتتان بیایند و با شما دوست شوند.

ممکن است کمی خرابکاری هم داشته باشند ولی نگران نباشید چون سرویس بهداشتی در این بخش قرار دارد که مشکل را از بین خواهد برد.

معرفی مارین پارکِ سافاری ورلد تایلندReviewed by اول تور on Mar 4Rating: 3.0معرفی مارین پارکِ سافاری ورلد تایلندمعرفی مارین پارکِ سافاری ورلد تایلند.مارین پارک و مجموعه برنامه های سافاری ورلد بانکوک. معرفی قسمت های دیدنی و سرگرم کننده از سافاری ورلد تایلند .

مارین پارک و مجموعه برنامه های سافاری ورلد بانکوک. معرفی قسمت های دیدنی و سرگرم کننده از سافاری ورلد تایلند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی