جاذبه های دیدنی پاتایا، تایلند

جاذبه های دیدنی پاتایا، تایلند

معرفی جاذبه های دیدنی پاتایا، تایلند

جاذبه های دیدنی پاتایا، تایلند

سه جاذبه دیدنی پاتایا، تایلند:

 

   پارک آبی رامایانا:رامایانا دقیقا در40کیلومتری جنوبی پاتایا قرار دارد.رامایانا بزرگترین پارک آبی تایلند است،این پارک عظیم بخاطر امکانات ویژه و تفریحات متعددی که دارد عنوان سومین پارک آبی برتر آسیا را دارد.رامایانا توانسته از بسیاری مجموعه های تفریحی مالزی و سنگاپور جلو بزند.

عبادتگاه بودای بزرگ:مردم از این عبادتگاه با اسم وات فرا یاد میکنند،با ورود به معبد پیکره بزرگی از بودا را میبینید که18متر بلندی دارد.رنگ غالب بکار رفته در پیکره بودا و خود عبادتگاه طلایی است.این معبد از قطبهای گردشگری پاتایا و تایلند بشمار میرود.

گالری هنر در بهشت:اگر پاتایا را برای سفر انتخاب کردید حتما از گالری نقاشی های سه بعدی،هنر در بهشت دیدن کنید. در این گالری حدود صد نقاشی سه بعدی با موضوعاتی مثل: مشاهیر،طبیعت،حیوانات و... را مشاهده خواهید کرد که بعضی از آن ها جنبه طنز و کاریکاتور دارند و شاید هم سبب ترس یا شگفت زدگی شما شوند.

جاذبه های دیدنی پاتایا، تایلندReviewed by اول تور on Feb 2Rating: 3.0جاذبه های دیدنی پاتایا، تایلندجاذبه های دیدنی پاتایا، تایلند مثل پارک آبی رامایانا ، عبادتگاه بودای بزرگ و گالری هنر در بهشت که با یک تور ارزان تایلند میتوان به این مکان ها سفر کرده و از دیدن آنها لذت برد .

جاذبه های دیدنی پاتایا، تایلند مثل پارک آبی رامایانا ، عبادتگاه بودای بزرگ و گالری هنر در بهشت که با یک تور ارزان تایلند میتوان به این مکان ها سفر کرده و از دیدن آنها لذت برد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی