پارک آبی سیام بانکوک-تایلند

پارک آبی سیام بانکوک-تایلند

بهترین تورارزان تایلند پارک آبی سیام بانکوک

پارک آبی سیام بانکوک

پارک آبی سیام بانکوک-تایلند

             پارک آبی سیام بانکوک یک پارک آبی بزرگ با لوازم هیجان انگیز می باشد که بسیار متنوع و جذاب است و طرفداران زیادی نیز دارد. پارک آبی سیام بانکوک بدلیل جذابیت هایی که دارد، یکی از بهترین مراکز تفریحی بانکوک محسوب می گردد. چنانچه در تور بانکوک به دنبال بازدید از پارک آبی سیام بانکوک هستید، با ما در ارتباط باشید.
پارک‌های آبی نمونه‌ای از تفریحات خانوادگی هستند که تعداد آنها در تایلند زیاد است  و در سفر با تور تایلند باید از آنها لذت برد.در شرایطی آب و هوای تایلند، هیچ تفریحی مثل آب تنی، لذت‌بخش نیست. در پارک سیام بانکوک به اندازه‌ای جاذبه‌ی تفریحی و امکانات و تفریحات مختلف وجود دارد که می‌توانید یک روز کامل را در آن بگذرانید بدون اینکه خسته شوید یا حوصله‌تان سر برود.در این پارک، می‌توانید با هزینه‌ی کم، یک تفریح خانوادگی عالی را تجربه کنید و غذاهای لذیذ و ارزان بخورید. این مجموعه از چند بخش تشکیل شده است؛ بخش وسیعی که به پارک آبی اختصاص دارد و در آن هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است و بخش دیگر یک شهر بازی با وسایل سرگرمی متعدد که هم برای بچه‌های کوچک مناسب است و هم برای نوجوانان.

پارک آبی سیام بانکوک در فاصله حدودا 45 دقیقه ای از مرکز بانکوک قرار دارد و دارای 5 بخش مختلف می باشد. در هر بخش وسایل و امکانات مربوط به آن بخش قرار دارد و در مجموع، پارک آبی سیام بانکوک طوری طراحی گردیده است که بتواند پاسخگوی نیاز تمامی رده های سنی باشد. پارک آبی سیام بانکوک یک پارک آبی بزرگ با لوازم هیجان انگیز می باشد که بسیار متنوع و جذاب است و طرفداران زیادی نیز دارد. پارک آبی سیام بانکوک بدلیل جذابیت هایی که دارد، یکی از بهترین مراکز تفریحی بانکوک محسوب می گردد.

سیام پارک سیتی محلی مناسب است که شما به همراه کودکانتان می توانید یک روز کامل را به همراه هیجان و تفریحات زیادی تجربه کرده و هزینه های این مرکز نیز بسیار ارزان و منصفانه است.

پارک آبی سیام بانکوک-تایلندReviewed by تایلند on Nov 8Rating: 3.5پارک آبی سیام بانکوک-تایلند پارک آبی سیام بانکوک یک پارک آبی بزرگ با لوازم هیجان انگیز می باشد که بسیار متنوع و جذاب است و طرفداران زیادی نیز دارد.

پارک آبی سیام بانکوک یک پارک آبی بزرگ با لوازم هیجان انگیز می باشد که بسیار متنوع و جذاب است و طرفداران زیادی نیز دارد. پارک آبی سیام بانکوک بدلیل جذابیت هایی که دارد، یکی از بهترین مراکز تفریحی بانکوک محسوب می گردد.

1 دیدگاه

  1. مهنام.ن گفت:

    خذای من چقدر بااااااااااحال خیلی باید هیجان انگیز باشه .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی