جاذبه های برج های دوقلوی پتروناس (قسمت 1)

جاذبه های برج های دوقلوی پتروناس (قسمت 1)

تور مالزی

برج پتروناس

جاذبه های برج های دوقلوی پتروناس:

(قسمت 1)

بلندترین برج دوقلوی جهان:

قبلا هم گفتیم که مجتمع تجاری و تفریحی سوریا کی ال سی سی در طبقه همکف برج های پتروناس واقع شده است، بنابراین هم خرید می کنید و هم برج های دوقلوی پتروناس را خواهید دید. برج های پتروناس یکی از نمادهای معروف کوالالامپور هستند، این برج ها ارتفاعی 451.9 متری دارند و از مرتفع ترین برج های دوقلوی دنیا بشمار می روند. برج های پتروناس در طول سال های 1998 تا 2004 میلادی عنوان مرتفع ترین برج دنیا را داشتند. در ضمن این برج ها بخاطر معماری فوق العاده و سکوی زیبایش در طبقات 41 و 42 معروف است. در ساعات مشخصی از روز می توانید از این بخش دیدن کنید.

هزینه ورود: 80 رینگیت مالزی

ساعت کار برج: 9:00 تا 21:00

جمعه ها بین ساعت های 13:00 تا 14:30 بسته است.

گالری پتروناس:

از جمله معروف ترین گالری های هنری کوالالامپور گالری پتروناس است که در مجتمع تجاری سوریا کی ال سی سی واقع شده است. اگر علاقمند به هنر باشید این گالری نظرتان را جلب خواهد کرد. در این گالری منحصربفرد مجموعه ای از آثار هنری هنرمندان بومی و بین المللی را خواهید دید. گالری پتروناس هر سال نمایشگاه ها و کنسرت های زیادی را میزبانی می کند. گالری پتروناس اولین بار در سال 1992 و در محلی خارج از اینجا افتتاح شد و در سال 1998 میلادی به برج پتروناس انتقال داده شد.

ساعت کار: 10:00 تا 20:00

آدرس: طبقه سوم سوریا کی ال سی سی یا برج پتروناس

موزه علوم پتروسینز:

موزه علوم پتروسینز از جمله جاذبه های معروف کوالالامپور می باشد که در طبقه چهارم سوریا کی ال سی سی و برج پتروناس واقع شده است. فقط سوار آسانسور شوید و در طبقه چهار موزه پتروسینز را مقابل خود ببینید. در این مجموعه منحصربفرد با آثار جالب و دیدنی مواجه خواهید بود. موزه مذکور را با استفاده از روش های خلاقانه و بازی های جالب، داستان های علم و فن آوری صنعت انرژی به شما نشان می دهند. برای دیدن این موزه یک زمان 2 تا 3 ساعته را در نظر بگیرید.

هزینه ورود:

بزرگسالان (13 تا 60): 28 رینگیت مالزی

کودکان (3 تا 12 سال): 17 رینگیت مالزی

کهنسالان (بالای 60 سال): 14 رینگیت مالزی

خردسالان: رایگان

ساعت بازدید:

سه شنبه تا جمعه: 9:30 تا 17:30

شنبه، یک شنبه و تعطیلات رسمی: 9:30 تا 18:00

دوشنبه ها: تعطیل

آدرس: طبقه چهارم سوریا کی ال سی سی یا برج پتروناس

سالن فیلهارمونیک پتروناس:

چنانچه علاقمند تماشای کنسرت های شلوغ و اپراهای معروف هستید، بازدید یک تا دو ساعته از سالن فیلهارمونیک پتروناس را از دست ندهید. این سالن در طبقه دوم برج پتروناس و داخل مجتمع تجاری سوریا کی ال سی سی واقع شده است، در این سالن هر سال اجراهای هنری متفاوتی صورت می گیرد و مردم از هرجایی برای دیدنشان در این محل تجمع می کنند. سالن فیلهارمونیک پتروناس، اولین سالن ارکسترای مالزی با ظرفیت 8650 نفر بشمار می رود.

آدرس: طبقه دوم در برج دوم پتروناس

جاذبه های برج های دوقلوی پتروناس (قسمت 1)Reviewed by yeganeh on Aug 9Rating: 3.0جاذبه های برج های دوقلوی پتروناس قسمت اولاگر تمایل دارید در تور مالزی جاذبه های مالزی و مرکز خرید سوریا مالزی را ببینید و تور ارزان مالزی را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر تمایل دارید در تور مالزی جاذبه های مالزی و مرکز خرید سوریا مالزی را ببینید و تور ارزان مالزی را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی