دو جاذبه طبیعی و بکر ساموئی تایلند

دو جاذبه طبیعی و بکر ساموئی تایلند

زیباترین منطقه دو جاذبه طبیعی و بکر ساموئی تایلند

دو جاذبه طبیعی و بکر ساموئی تایلند

آبشار ناموآنگ ساموئی:

منطقه سامویی آبشارهای زیادی در همه نقاط غرب و جنوب جزیره دارد که از زیبایی و جلوه منحصربفردی برخوردار است، یکی از این آبشارهای فوق العاده ناموآنگ است که در بخش جنوبی منطقه سامویی درجریان است، این آبشار بزرگ از سویی به جنوب ناحیه ناتون هم نزدیک است. معنای لغت موانگ  به تایلندی رنگ بنفش است و چون این آبشار از سنگ های بنفش رنگ بسیار زیبا بوجود آمده است، به نام موانگ شهرت یافته. این آبشار در واقه از دو بخش تشکیل می شود آبشار اول که 18 متر ارتفاع دارد و خیلی راحت می توان در آنجا تردد کرد، و آبشار بعدی 80 متر ارتفاع دارد. هردوی این آبشارها استخرهای بزرگی دارند که مردم را برای آبتنی و تفریح به خود جذب می کنند.

برای رفتن به این آبشار می توانید با اتومبیل تا نزدیکی های آبشار بروید و بعد از آن با مقداری پیاده روی در جنگل به آبشار برسید. هنگامی که از این مسیر گذر می کنید می توانید از فیل سواری لذت ببرید و حتی تا نزدیکی آبشار با آنها بروید، از خوردنی ها و سوغاتی های جالب این مسیر هم غافل نشوید. ناموآنگ از مکانهای مورد علاقه مسافران و گردشگران برای تفریح و گردش است. علاوه بر جاذبه های تفریحی و دیدنی این منطقه، زیبایی های آن باعث شده عکاسان بسیاری را به خود جذب کند که تصاویر بی نظیری را به ثبت می رسانند. همین تصاویر زیبا نیز سبب شده که به شمار گردشگران و مسافران علاقمند این منطقه افزوده شود.دست فروشان این منطقه وسایل زیبا و کار دست جالبی دارند که نظر عموم را به خود جلب می کند.

 

صخره های مادربزرگ و پدر بزرگ:

چیزهایی که شما را در منطقه  سامویی سرگرم کنند محدود به ساحل، دین و مذهب و اماکن قدیمی نیست، جزیره زیبای سامویی تایلند هم به سبب داشتن مناطق طبیعی بکر و منحصر بفرد و هم وجود سنگ های زیبا و طبیعی شهرت دارد. حتما از این جزیره دیدن کنید و مطمئن باشید باز هم به این مکان اسرار آمیز بازخواهید گشت.

به نظر محققان این دو پیکره به علت عوامل طبیعی آب و باد پدید آمده اند. این دو پاره سنگ قدیمی در ضلع  جنوبی جزیره و در ساحل سامویی جای دارد که در سالهای اخیر توسط اهالی بومی این منطقه پیدا شده اس. چون شباهت زیادی به یک زن و مرد دارند به آن ها صخره های مادر بزرگ و پدر بزرگ می گویند. برای تفر یح های ساحلی و ماسه بازی این ناحیه بهترین جای این جزیره است. این دو پیکره سنگی از جاذبه های پرطرفدار این جزیره محسوب می شوند. در مورد چگونگی پدید آمدن این دو صخره داستان های زیادی نقل می شود که می توانید از زبان بومیان این مکان بشنوید.

شما با یک تور ارزان تایلند میتوانید هم جاهای دیدنی تایلند را ببینید هم از غذاهای تایلند تجربه ک

دو جاذبه طبیعی و بکر ساموئی تایلندReviewed by دو جاذبه طبیعی و بکر ساموئی تایلند on Jan 1Rating: 3.0دو جاذبه طبیعی و بکر ساموئی تایلنددو جاذبه طبیعی و بکر ساموئی تایلند.منطقه سامویی آبشارهای زیادی در همه نقاط غرب و جنوب جزیره دارد که از زیبایی و جلوه منحصربفردی برخوردار است

دو جاذبه طبیعی و بکر ساموئی تایلند.سامویی آبشارهای زیادی در نقاط غرب و جنوب جزیره دارد که خیلی زیبا است.

1 دیدگاه

  1. tara.mirab گفت:

    تایلند که به این قشنگیه چرا میگن بده ؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی