دسترسی به موزه ارتش سفالین چین

دسترسی به موزه ارتش سفالین چین

موزه ارتش سفالین چین

دسترسی به موزه ارتش سفالین چین

دسترسی به موزه ارتش سفالین چین

-دسترسی به موزه از ایستگاه راه آهن شمالی:
   از این ایستگاه تا موزه سرویس ها بصورت رایگان، هر روز از ساعت 8 تا 16مشغول هستند. بازگشت اتوبوس ها هم از ساعت ۱۰:۳۰شروع می شود تا ۱۹:۳۰.برای پیمودن راه یک ساعت زمان نیاز است. برای استفاده مجانی از اتوبوسها باید پاسپورت،بلیت قطار و بلیت هر یک از جاذبه های لینتونگ را تحویل دهید. بعد از رسیدن به ایستگاه، می توانید از مرکز خدمات گردشگران لینتونگ، برای بازدید از جاذبه ها بلیط تهیه کنید. 
- دسترسی به موزه از ایستگاه راه آهن یا مرکز شهر ژیان:
   هنگامی که به میدان شرقی ایستگاه راه آهن رسیدید از اتوبوس شماره ۵ یا ۳۰۶ استفاده کنید. همه این راه کلا یک ساعت زمان میخواهد و برای استفاده از اتوبوس هر مسافر باید 7 یوآن پرداخت کند. چنانچه نخواستید میتوانید از اتوبوس شماره ۳۰۷ و ورودی جنوبی «تانگ پردایس» استفاده نمایید. برای تهیه بلیط باید 8 یوآن بپردازید.

دسترسی به موزه ارتش سفالین چینReviewed by اول تور on Mar 22Rating: 3.0دسترسی به موزه ارتش سفالین چینموزه ارتش سفالین یکی از جاذبه های گردشگری کشور چین است که برای رفتن به آن جا می توان از اتوبوس های تعبیه شده در مسیر و مترو استفاده نمایید. در این مقاله راهنمای دسترسی به این موزه را بررسی می کنیم.

موزه ارتش سفالین یکی از جاذبه های گردشگری کشور چین است که برای رفتن به آن جا می توان از اتوبوس های تعبیه شده در مسیر و مترو استفاده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی