معرفی مرکز خرید گالریا تفلیس

معرفی مرکز خرید گالریا تفلیس

تور گرجستان

مرکز خرید گالریا تفلیس

معرفی مرکز خرید گالریا تفلیس:

گالریا تفلیس:

مجتمع تجاری گالریا مرکز خرید بسیار باشکوه و زیبایی که دقیقا در نتطقه عطف تفلیس و پایتخت گرجستان واقع شده است. اگر مسافر تفلیس باشید دسترسی بسیار راحتی به این مرکز  خرید خواهید داشت. برای اینکه بتوانید از نزدیک زیبایی ها و تنوع فروشگاه ها و  تفریحات این مرکز خرید مدرن را ببینید، باید به طرف خیابان روستاولی بروید و فقط کمی از میدان لیبرتی دور شوید. کمی که پیاده روی کنید، ساختمانی بسیار باشکوه به رنگ سفید و شیشه ای در مقابلتان قرار می گیرد که دقیقا بر روی سر درش عنوان گالریا خودنمایی می کند.

وارد مرکز خرید که شوید به بخش های متفاوت این مجتمع بزرگ دسترسی خواهید داشت. در طبقه منفی 1، سوپرمارکت و غرفه های خوراکی فعالیت دارند که می توانید خوراکی های خوشمزه ای از آن خریداری کنید. چنانچه هدف از مراجعه شما خرید پوشاک، کفش و زیورآلات و لوازم جانبی است به طبقات همکف، اول و دوم مراجعه کنید.

به طبقه سوم که بروید فروشگاه های زیادی را خواهید دید که در زمینه عرضه پوشاک و لوازم کودکان، لوازم ورزشی و لوازم خانگی فعالیت دارند. طبقه چهارم خاص تفریح و استراحت گردشگران و سیر کردن شکم در نظر گرفته شده، فودکورت گالریا تفلیس نیز در همین طبقه جای دارد و می توانید به کافه ها و فست فودهای معروف آن بروید. بعد از خرید می توانید به سالن بولینگ، شهربازی کودکان و یا سینمای گالریا تفلیس بروید و لحظاتی خوش را برای خود رقم بزنید.

 جالب است بدانید که مرکز خرید گالریا تفلیس دو سالن  بسیار بزرگ و قدیمی تئاتر شهر را نیز در خود جای  داده. در حقیقت این ایده توسط معماران و طراحان گالریا تفلیس مطرح شد که دو سالن تئاتر  دقیقا داخل مرکز خرید باشند و قسمتی جذاب از این مرکز خرید باشند. پس حتی اگر خرید هم نداشته باشید دیدن نمایش خالی از لطف نیست. حتما در گردش و بازدیدتان سری هم به طبقه آخر و تراس مجتمع بزنید، گل کاری ها و چمن کاری های باصفای اینکه توجه تان را جلب خواهد کرد و می توانید خیلی خوب شهر تفلیس را از آن بالا تماشا کند.

این مجتمع تجاری بزرگ و مدرن در ماه های آخر سال 2017 رسما افتتاح شد. ساختمانی 8 طبقه، با وسعت 22000 متر مربع که 5 طبقه آن به فروشگاه ها و بخش تجاری مجموعه تعلق دارند.

ارزیابی هزینه:

اگر اینجا قصد خرید دارید خوب است بدانید کمی اجناسش از تهران ارزان تر است. بستگی دارد با چه بودجه ای بخواهید خرید کنید و به چه برندها و لوازمی علاقه داشته باشید.

تخفیف ها در مرکز خرید گالریا تفلیس:

تمام برندهای فعال در این مرکز خرید در بازه های زمانی مشخص، تخفیف های قابل توجهی ارایه می دهند که با مطلع شدن از  آن ها می توانید انتخاب خوبی برای خرید انجام دهید.

معرفی مرکز خرید گالریا تفلیسReviewed by Yegane on Apr 6Rating: 3.0معرفی مرکز خرید گالریا تفلیساگر قصد دارید یک تور ارزان و تور خارجی را تجربه کنید، پیشنهاد ما تور گرجستان است و در اول تور گزینه های خوبی برای گردشگری در این کشور داریم.

اگر قصد دارید یک تور ارزان و تور خارجی را تجربه کنید، پیشنهاد ما تور گرجستان است و در اول تور گزینه های خوبی برای گردشگری در این کشور داریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی