کلیسای ارمنی سنت جرج

کلیسای ارمنی سنت جرج

تور گرجستان

کلیساهای تفلیس

کلیسای ارمنی سنت جرج:

سنت جرج در بافت قدیمی تفلیس و میدان اصلی واقع شده. این کلیسا نیز در طول رخدادهای متفاوت آسیب های زیادی دیده و بخش اغظم آن به قرن هجدهم تعلق دارد. شهر تفلیس، ارمنی های بیشتری را در گذشته داشت، و به طبع کلیساهای ارمنی بیشتر. ولی حالا فقط دو کلیسای ارمنی در تفلیس وجود دارند که کلیسای سنت جرج یکی از آن هاست.

 وقتی پا به سنت جرج بگذارید،محیطی بسیار کوچک را خواهید دید که دور از انتظار است، دیوارهای رنگی و نقاشی های قرن هجدهمی این کلیسا گردشگران را شگفت زده میکنند. 

 بیرون کلیسای سنت جرج چند آرامگاه را خواهید دید که یکی از آن ها به شاه ارکل دوم تعلق دارد که در طول جنگ های گرجستان و ایران به قتل رسید.

 کلیسای قدیمی ارمنی سنت جرج را می توانید از قلعه ناریکالا و از بالای کوه به راحتی ببینید.

 آدرس: گرجستان، تفلیس

کلیسای ارمنی سنت جرجReviewed by Yeganeh on Feb 24Rating: 3.0کلیسای ارمنی سنت جرجاگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی از اماکن تاریخ و کلیساها دیدن کنید، تور گرجستان را پیشنهاد می کنیم و در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری در این کشور به شما معرفی می کنیم.

اگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی از اماکن تاریخ و کلیساها دیدن کنید، تور گرجستان را پیشنهاد می کنیم و در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری در این کشور به شما معرفی می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی