موزه های معروف تفلیس (قسمت 1)

موزه های معروف تفلیس (قسمت 1)

تور گرجستان

موزه های تفلیس

موزه های معروف تفلیس:

(قسمت 1)

چنانچه علاقمندید در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی شرکت کنید، ما تور گرجستان را به شما پیشنهاد می کنیم و در اول تور درباره جاذبه ها و راه و روش سفر به این کشور بیشتر برایتان خواهیم گفت:

موزه های تفلیس:

در سفرتان به تفلیس علاوه بر دیدن جاذبه های فرهنگی و تاریخی این شهر خوب است بخشی از سفر را نیز به بازدید موزه هایش اختصاص بدهید تا بیشتر با فرهنگ و گذشته های این تفلیس و گرجستان آشنا شوید. اینبار از موزه های معروف تفلیس دیدن می کنیم. تفلیس پایتخت گرجستان و یکی از شهرهای منطقه قفقاز بشمار می رود. قرار است ۱۰ موزه برتر شهر تفلیس را ببینیم و بیشتر با آن ها آشنا شویم.

 

موزه دولتی ابریشم:

موزه ابریشم یکی از مجموعه های خاص و جالب توجه تفلیس و گرجستان بشمار می رود که پیشنهاد می کنیم حتما از آن دیدن کنید. این موزه می تواند فضایی آموزشی و مفید چندساعته را برای شما و همراهانتان بوجود آورد. در موزه ابریشم اطلاعات خوبی از انواع و اقسام پروانه های ابریشم، کرم ابریشم، پیله دهی کرم ها و نحوه تولید مثل آن ها جمع آوری کنید. موزه ابریشم تاریخچه تولید ابریشم را برای شما بازگو می کند و در این محل می فهمید که چگونه از تارهای ابریشم، پارچه ای باارزش تولید می شود.

هزینه وروردی: رایگان

 ساعات کار: تمام روزها از ساعت ۱۱ تا ۱۸ . روزهای دوشنبه این مجموعه تعطیل است.

 آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان تسابادزه ششم.

موزه علوم و سرگرمی اکسپریمنتاریوم:

موزه ای جذاب برای تمام گروه های سنی. در این مجموعه می توانید طیف وسیعی از بازی های علمی را ببینید و در حین بازدید نکات علمی را هم یاد بگیرید. به این مجموعه که پا بگذارید، ۸۰ مجموعه متفاوت را خواهید دید، چند ساعت تفریح می کنید و با قوانین علم فیزیک آشنا می شوید. 

هزینه ها: 

 بزرگسالان (بالای ۱۸ سال): ۱۳ لاری (حدود ۲۱ هزار تومان)

 کودکان ۷ تا ۱۷ سال: ۱۱ لاری (حدود ۱۸ هزار تومان)

 کودکان ۳ تا ۶ سال: ۹ لاری (حدود ۱۴ هزار تومان)

 کودکان زیر ۳ سال: رایگان

بلیت خانوادگی (۲ بزرگسال و ۲ کودک): ۳۹ لاری (حدود ۶۴ هزار تومان)

ساعات کار: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ به جز دوشنبه ها که تعطیل است.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان اینگروکوا هفدهم.

موزه اشغال شوروی:

موزه اشغال شوروی تازه ترین مجموعه تفلیس محسوب می شود، این مجموعه با ارزش در سال ۲۰۰۶ افتتاح و در معرض دید عموم قرار گرفت. از این موزه که دیدن کنید میفهمید مردم گرجستان در زمان حکومت شوروری چه شرایط نامساعدی داشتند چه سختی هایی کشیدند و سرزمین قفقاز در چه وضعیت نامطلوبی بوده. موزه اشغال شوروی در طبقه چهارم مجموعه تاریخ تفلیس واقع شده و زندگی هفتاد ساله مردم گرجستان را در تصاویر متفاوت نشان می دهد. تمام داستان ها، حکایات و جنبش های ملی مردم گرجستان علیه شوروی اینجا قابل مشاهده است.

 هزینه وروردی: 

 بزرگسالان (بالای ۱۸ سال): ۷ لاری (حدود ۱۱,۵۰۰ تومان)

 کودکان: ۰٫۵ لاری (حدود ۸۰۰ تومان)

 کودکان زیر ۶ سال: رایگان

ساعات کار: هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۸ به جز دوشنبه ها که تعطیل است.

 آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان روستاولی سوم.

موزه های معروف تفلیس (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Mar 6Rating: 3.0موزه های معروف تفلیس قسمت اولچنانچه علاقمندید در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی شرکت کنید، ما تور گرجستان را به شما پیشنهاد می کنیم و در اول تور درباره جاذبه ها و راه و روش سفر به این کشور بیشتر برایتان خواهیم گفت

چنانچه علاقمندید در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی شرکت کنید، ما تور گرجستان را به شما پیشنهاد می کنیم و در اول تور درباره جاذبه ها و راه و روش سفر به این کشور بیشتر برایتان خواهیم گفت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی