چند مرکز خرید تفلیس (قسمت 2)

چند مرکز خرید تفلیس (قسمت 2)

تور گرجستان

مراکز خرید تفلیس

چند مرکز خرید تفلیس:

(قسمت 2)

مرکز خرید مگالین:

اگر علاقمند به لوازم خانگی هستید شما را به جایی دعوت می کنیم که خانه ای برای این محصولات معرفی می شود. در مگالین لوازم خانگی بصورت عمده و تخصصی عرضه می شوند، البته جز لوازم خانگی لباس، عطر، کفش، سوغاتی و کتاب هم در این مرکز خرید عرضه می شود. پارکینگ، بانک و صرافی از جمله امکاناتی است که برای مراجعان مگالین فراهم شده تا نیاز نباشد از مجتمع خارج شوید.

ساعات فعالیت: ۱۰صبح تا ۲۲ شب.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان وکوئا

مرکز خرید کارواسلا:

مرکز خرید کارواسلا، مجتمعی ۸ طبقه است که در خیابان دادیانی تفلیس قرار دارد. این مرکز خرید با دو طبقه پارکینگ اختصاصی، برای ۳۰۰ خودرو فضای پارک دارد. در ۶ طبقه دیگر این مرکز خرید بیش از ۶۰۰ مغازه به چشم می خورد. در مرکز خرید کارواسلا طیف متنوعی از انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم منزل، رستوران و کافه و بخش های تفریحی چون زمین بازی کودکان وجود دارد.

ساعات فعالیت:۱۰صبح تا ۲۲شب.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان دادیانی ۷، خیابان نادزالادوی

خیابان پکینی:

خیابان پکینی یک خیابان است اما انقدر مغازه و نمایندگی برندهای مشهور را در خود جای داده که آن را به عنوان مرکز خرید معرفی می کنند. دنبال هر نوع فروشگاهی که باشید می توانید در این خیابان بزرگ پیدا کنید و دست پر برگردید. نمایندگی دبنهامز یکی از مغازه های بسیار معروف این خیابان است که تازگی فعالیت خود را شروع کرده. دقیقا جنب این نمایندگی مغازه ریور آیلند واقع شده است و محصولات متنوعی از پوشاک را عرضه می کند. چنانچه درپی فروشگاهی با قیمت های مناسب هستید، فروشگاه «I Love Moda Lux» انتخاب بسیار عالی برای شما خواهد بود. سایر برندهای مشهور این خیابان پوما، کالینز، ریباک، لوتو، بنتون، منگو و گارفیلد هستند که فعالیت زیادی دارند و در این خیابان شناخته شده هستند.

اگر قصد خرید جواهر دارید و دنبال برندی معروف هستید دلفوس و کارلا بیسی را معرفی می کنیم که در خیابان پکینی فعالیت دارند. در این خیابان شکم گردی هم برای علاقمندان به غذا فراهم است، بستنی معروف لوکا پورارای را پیشنهاد می کنیم. درضمن فست فودهای مک دونالد، تگزاس و نیویورک برگر هم در این خیابان شعباتی دارند.

آدرس:گرجستان، تفلیس، خیابان پکینی

مرکز خرید مرانی:

مرانی، مجتمعی ۴ طبقه در مرکز تفلیس است. با اینکه وسعت چندانی ندارد، ولی شعبات و نمایندگی های بسیاری زیادی از برندهای بین المللی و معروف در مرانی فعالیت دارند. برندهای: زارا، کوتون، ماسیما دوتی، باتا و ... از جمله نمایندگی هایی هستند که آماده ارائه خدمات هستند. این مرکز خرید چند رستوران، کافه و تراس نیز دارد که می توانید برای پذیرایی و استراحت به آن ها مراجعه کنید. اگر می خواهید کمتر هزینه کنید بهتر است با مترو به طرف این مرکز خرید بروید.

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۲۲شب.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان شوتا روستاولی

تفلیس سنترال:

تفلیس سنترال در ووکزالی واقع شده است و با اتوبوس های خط ۴۹ یا مترو می توانید خیلی راحت به آن برسید. طیف وسیعی از پوشاک، کیف و کفش، لوازم دیجیتال در این مرکز خرید عرضه می شوند. در ضمن تفلیس سنترال چند رستوران و کافه و یک هایپرمارکت بسیار بزرگ نیز دارد.

ساعات فعالیت: ۱۰صبح تا ۲۲شب.

آدرس: گرجستان، تفلیس، ووکزالی یا میدان اسکوئر

چند مرکز خرید تفلیس (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jul 4Rating: 3.0چند مرکز خرید تفلیس قسمت دوماگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید. پیشنهاد ما تور گرجستان و بازدید از مراکز خرید و جاذبه های معروف آن است که در اول تور بیشتر از آن ها خواهیم گفت.

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید. پیشنهاد ما تور گرجستان و بازدید از مراکز خرید و جاذبه های معروف آن است که در اول تور بیشتر از آن ها خواهیم گفت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی