چند مرکز خرید تفلیس (قسمت 3)

چند مرکز خرید تفلیس (قسمت 3)

تور گرجستان

مراکز خرید تفلیس

چند مرکز خرید تفلیس:

(قسمت 3)

اگر مسافر گرجستان باشید علاوه بر گردشگری و دیدن جاذبه های طبیعی این کشور حتما ناگزیر بخشی را باید به خرید اختصاص دهید. حتی اگر قصد خرید سوغاتی نداشته باشید ممکن است به محصولاتی احتیاج پیدا کنید که در سفرتان به همراه ندارید. علاوه بر آن مراکز تفریحی و رستوران ها و کافه ها نیز ممکن است دیگر احتیاجات شما در این سفر باشند که شاید پیدا کردن مناسب ترین آن ها با توجه به منطقه اقامتی تان و میزان بودجه ای دارید ساده نباشد.

اینبار در اول تور قرار است به همین مقوله بپردازیم و بهترین و معروف ترین مراکز خریدی را که در تفلیس فعالیت دارند را به شما معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را انجام دهید و به راحتی احتیاجات خود را رفع کنید.با توجه به اینکه برخی از این مراکز هایپرمارکت و مراکز تفریحی نیز دارند و می توانند گزینه هایی عالی برای صرفه جویی در وقت و هزینه باشند:

سیتی مال گلدانی:

سیتی مال گلدانی را در منطقه پر تردد تفلیس پیدا خواهید کرد. مجتمع تجاری ۷ طبقه که در آن تعداد زیادی مغازه، کافه، رستوران و مرکز تفریحی برای کودکان وجود دارد. سیتی مال گلدانی ۱۰۰ مغازه با محصولات متنوع دارد که همه از برندهای بسیار معروف و پرطرفدار هستند. این مجتمع دسترسی راحتی از مناطق مختلف تفلیس دارد و هنگام ورود طراحی و معماری منحصربفرد آن نظرتان را جلب خواهد کرد.

ساعات فعالیت:۹:30 صبح تا ۲۲شب.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان عمر خیزانشویلی بیست و هفت.

بازار میدان:

اگر فرصت چندانی برای پیدا کردن مرکز خرید مناسب ندارید پیشنهاد می کنیم به بازار میدان بروید. بازار میدان دقیقا در مرکز تفلیس واقع شده است. جالب است بدانید که بازار میدان متمایز از سایر مراکز خرید تفلیس است چرا که ظاهری زیرزمینی و تونلی دارد. در این بازار هر نوع صنایع دستی که بخواهید پیدا می شود. از جمله صنایع دست سازی که در این بازار می توانید تهیه کنید جوراب محلی، کارت پستال، انواع سس ها، ادویه ها و چای هستند که می توانند سوغاتی خوبی از سفرتان به گرجستان باشند. قیمت مشخصی برای محصولات این بازار وجود ندارد چون محلی هستند و هرکس محصولات خاص خود را عرضه می کند. پس کمی هم باید سر قیمت ها چانه زنی کنید.

ساعات فعالیت: ۱۰صبح تا ۲۲ شب.

آدرس: گرجستان، تفلیس، میدان تاریخی شهر

مرکز خرید لیلو:

اولین مجتمع درون تفلیس مرکز خرید لیلو بوده که با مجوز رسمی دولت گرجستان ساخته شده. طیف متنوعی از انواع محصولات با قیمت های مقتصدانه در این مرکز خرید عرضه می شود که خرید را برای همه مراجعان میسر می کند. در این مجتمع هم فروشگاه های زنجیره ای و هم محصولات تک شعبات زیادی دارند. این مجتمع تجاری علاوه محصولات مورد احتیاج منطقه، بلکه قفقاز و سایر کشورها را هم تأمین می کند. لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، جواهرات و ... از جمله محصولات عمده ای هستند که در این مرکز خرید بفروش می رسند. مترو و تاکسی گزینه هایی هستند که برای رسیدن به مرکز خرید لیلو پیشنهاد می کنیم.

ساعات فعالیت:  ۷ تا ۱۷ شب.

آدرس: گرجستان، تفلیس، بزرگراه ۱۱۲، خیابان کاشوتی

چند مرکز خرید تفلیس (قسمت 3)Reviewed by Yeganeh on Jul 4Rating: 3.0چند مرکز خرید تفلیس قسمت سوماگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید. پیشنهاد ما تور گرجستان و بازدید از مراکز خرید و جاذبه های معروف آن است که در اول تور بیشتر از آن ها خواهیم گفت.

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید. پیشنهاد ما تور گرجستان و بازدید از مراکز خرید و جاذبه های معروف آن است که در اول تور بیشتر از آن ها خواهیم گفت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی