غذاهای اصیل گرجستانی(قسمت3)

غذاهای اصیل گرجستانی(قسمت3)

غذاهای اصیل گرجستان

تور گرجستان

معرفی غذاهای اصیل گرجستانی در تور گرجستان:

(قسمت سوم)

چخخبیلی:

این خورشت گرجی غذایی سنتی محسوب می شود.ترکیب لذیذی از سوپ گوشت گاو،خورشت مرغ و سبزیجات تازه که باهم خورشتی لذیذ را خلق میکنند.

 نام این خورشت از«خوخوبی»به معنای قرقاول گرفته شده،دستور اصلی این خورشت شامل گوشت قرقاول و گوشت گاو است ولی به علت علاقه مردم به مرغ معمولا با مرغ طبخ و با نان سرو می شود.

چاناخی:

غذایی قدیمی و سنتی که باید در گرجستان میل کنید.این غذا را در ظروف سفالینی به نام چاناخی طبخ میکردند و به همین علت چنین نامی دارد.

غذایی شبیه به تاس کباب ایرانی. سبزیجات، گوجه فرنگی، بادمجان، سیب زمینی و سیر مواد اصلی آن هستند. البته نوعی هم هست که بادمجان ها را برش می دهند و بعد با سبزیجات و تکه های گوشت پر می کنند، سپس بادمجان ها را به همراه کمی آب روی شعله ملایم می پزند. 

غذاهای اصیل گرجستانی(قسمت3)Reviewed by اول تور on May 13Rating: 3.0معرفی غذاهای اصیل گرجستانی در تور گرجستان قسمت 3اگر علاقمند به سفر با یک تور ارزان هستید و می خواهید سفری گردشگری را به سمت گرجستان شروع کنید. خوب است پیش از آغاز سفر اطلاعاتی درباره فرهنگ غذایی، آداب و رسوم و روش زندگی مردمان این کشور بدست آورید.

اگر علاقمند به سفر با یک تور ارزان هستید و می خواهید سفری گردشگری را به سمت گرجستان شروع کنید. خوب است پیش از آغاز سفر اطلاعاتی درباره فرهنگ غذایی، آداب و رسوم و روش زندگی مردمان این کشور بدست آورید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی