رستوران های ارزان تفلیس (قسمت 2)

رستوران های ارزان تفلیس (قسمت 2)

تور گرجستان

رستوران های تفلیس

رستوران های ارزان تفلیس:

(قسمت 2)

اگر علاقمندید یک تور ارزان بخصوص تور خارجی را در اوقات فراغتتان تجربه کنید، ما تور گرجستان را توصیه می کنیم و در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری و شکم گردی در این کشور داریم:

رستوران های تفلیس:

اگر تفلیس مقصد گردشگری شماست با ما همراه باشید چون اینبار مقصد ما تفلیس است و قرار است گردشگری متفاوت را در آن تجربه کنیم. یک از مسائلی که در هر سفری ذهنتان را مشغول خواهد کرد، موضوع تغذیه و مدیریت هزینه هایش خواهد بود. مطمئنا همه دوست دارند که در سفر حداقل و یا حد معینی از بودجه سفر خود را صرف این مسئله کنند و سلامت و کیفیت مواد غذایی هم مطمئن باشند. در این قسمت قرار است با چند رستوران ارزان تفلیس که به لحاظ کیفیت نیز در حد مطلوب هستند آشنا شویم. این رستوران ها تاکنون در زمینه فعالیت خود موفق بوده اند و توانستند نظر خیلی از گردشگران و بخصوص توریست های خارجی را به خود جلب کنند. پس با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران های ارزان گرجستان و تفلیس آشنا شوید:

 

کافه رستوران وگان کیوی:

کافه کیوی یکی از کافه رستوران های بسیار موفق تفلیس است که به خوبی توانسته نظر مثبت مشتریان خود و گردشگران تفلیس را جلب کند. با طعم ها جدید و منحصربفرد غذاهایش این امر کاملا طبیعیست و عجیب نیست که خیلی ها مشتری ثابتش باشند. البته لازم است بگوییم که تنها وجه تمایز وگان کیوی در طعم و مزه غذاهایش نیست و در نظرسنجی ها خیلی از مراجعان این رستوران جذب زیبایی دکوراسیون و طراحی این کافه رستوران جذاب هم شده اند. حتما از نامش فهمیدید، اینجا در حقیقا شهر آرزوهای در وگان است که به دنبال جائیست که فقط غذاهای وگان داشته باشند. رستوران منویی بزرگ شامل غذاهای وگان دارد و در چهار وعده از  میهمانان خود پذیرایی می کند. نان موزی این رستوران را از دست ندهید که بسیار معروف و محبوب دل گردشگران است. یکبار امتحان کنید تا بار دیگر هوس کنید که سفارش خود را تکرار کنید.

سرویس رستوران:

صبحانه، شام، ناهار، عصرانه و نوشیدنی

 امکانات رستوران:

قبول سفارش بیرون بر، اینترنت رایگان، رزرو میز و ارائه خدمات توسط خدمه.

دسترسی راحت برای صندلی چرخدار و افراد معلوم و کم توان جسمی فراهم است.

سرویس بهداشتی.

منوی رستوران:

انواع غذاهای خاورمیانه ای، غذاهای وگان و گیاهی، بین المللی و اروپایی.

پرداخت با:

ویزا کارت، مسترکارت و کردیت کارت

منوی ویژه:

شامل غذاهای وگان، گیاهخواری و فاقد گلوتن

آدرس:

 گرجستان، تفلیس، خیابان ایون مکابلی 

ساعت دسترسی:

هر روز از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۳:۰۰ شب.

هزینه برای هر ۲ نفر: 

از ۱۰ لاری گرجستان (معادل ۴۰,۷۴۰ تومان) تا ۲۰ لاری گرجستان (معادل ۸۱,۴۹۰ تومان) هزینه خواهد داشت.

توجه کنید حتی غذاهای اروپایی و بین المللی این رستوران هم گیاهی هستند و از فرآورده های حیوانی در طبخ آن ها استفاده نشده.

رستوران های ارزان تفلیس (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Feb 2Rating: 3.0رستوران های ارزان تفلیس قسمت دوماگر علاقمندید یک تور ارزان بخصوص تور خارجی را در اوقات فراغتتان تجربه کنید، ما تور گرجستان را توصیه می کنیم و در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری و شکم گردی در این کشور داریم.

اگر علاقمندید یک تور ارزان بخصوص تور خارجی را در اوقات فراغتتان تجربه کنید، ما تور گرجستان را توصیه می کنیم و در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری و شکم گردی در این کشور داریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی