رستوران های ارزان تفلیس (قسمت 1)

رستوران های ارزان تفلیس (قسمت 1)

تور گرجستان

رستوران های تفلیس

رستوران های ارزان تفلیس:

(قسمت 1)

اگر علاقمندید یک تور ارزان بخصوص تور خارجی را در اوقات فراغتتان تجربه کنید، ما تور گرجستان را توصیه می کنیم و در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری و شکم گردی در این کشور داریم:

رستوران های تفلیس:

اگر تفلیس مقصد گردشگری شماست با ما همراه باشید چون اینبار مقصد ما تفلیس است و قرار است گردشگری متفاوت را در آن تجربه کنیم. یک از مسائلی که در هر سفری ذهنتان را مشغول خواهد کرد، موضوع تغذیه و مدیریت هزینه هایش خواهد بود. مطمئنا همه دوست دارند که در سفر حداقل و یا حد معینی از بودجه سفر خود را صرف این مسئله کنند و سلامت و کیفیت مواد غذایی هم مطمئن باشند. در این قسمت قرار است با چند رستوران ارزان تفلیس که به لحاظ کیفیت نیز در حد مطلوب هستند آشنا شویم. این رستوران ها تاکنون در زمینه فعالیت خود موفق بوده اند و توانستند نظر خیلی از گردشگران و بخصوص توریست های خارجی را به خود جلب کنند. پس با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران های ارزان گرجستان و تفلیس آشنا شوید:

 

رستوران تاورنا جولیانی:

یکی از رستوران ارزان منتخب سایت تریپ ادوایزر تاورنا جولیانی است که رضایت خیلی از گردشگران را جلب کرده. در این رستوران با خیال راحت منو را بردارید و هر غذایی که دوست دارید سفارش دهید. محیط صمیمی و دلنشین این رستوران احساس غریبگی را از شما می گیرد و خدمه آن با حوصله و مهربانی با شما برخورد خواهند کرد. این رستوران انقدر برای گردشگران جذابیت دارد که خیلی از آن ها تاورنا را یک جاذبه در تفلیس معرفی می کنند و تاکید می کنند که در سفرتان باید در این رستوران غذا بخورید تا سفرتان کامل شود. با هزینه ای کم غذاهایی خوشمزه و باکیفیت برای شما سرو می شود. اگر مسیرتان به این رستوران خورد چشیدن خارچو سوپ اصیل گرجی را از دست ندهید. اگر وگان هستید و غذاهای حاوی گوشت و فراورده های حیوانی نمی خورید نگران نباشید چون تاورنا جولیانی یک منوی اختصاصا برای شما تهیه کرده و در آن می توانید هر نوع غذای خاص وگان ها را سفارش دهید. تمام غذاها از مواد اولیه تازه تهیه می شوند و کیفیت و طعم عالی دارند.

محیط رستوران برای حضور خانواده ها، گروه های بزرگ و زوج های جوان مناسب است.

اگر تمایل داشته باشید می توانید جلسه کاری خود را در این رستوران برگزار کنید.

منوی رستوران:

انواع غذاهای گرجی و اروپایی.

سرویس رستوران:

سه وعده اصلی و یک وعده عصرانه در این رستوران سرو می شود.

منوی ویژه رستوران:

 به وگان ها اختصاص داده شده.

  امکانات رستوران:

قبول سفارش بیرون بر، اینترنت رایگان، ارائه خدمات توسط خدمه، سرویس بهداشتی.

می توانید بصورت آنلاین میز رزرو کنید.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان ارکل، بن بست شش

هزینه برای هر ۲ نفر:

از ۱۰ لاری گرجستان (معادل ۴۰,۷۴۰ تومان) تا ۳۰ لاری گرجستان (معادل ۱۲۲,۲۴۰ تومان) هزینه خواهد داشت.

رستوران های ارزان تفلیس (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Jan 23Rating: 3.0رستوران های ارزان تفلیس قسمت اولاگر علاقمندید یک تور ارزان بخصوص تور خارجی را در اوقات فراغتتان تجربه کنید، ما تور گرجستان را توصیه می کنیم و در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری و شکم گردی در این کشور داریم.

اگر علاقمندید یک تور ارزان بخصوص تور خارجی را در اوقات فراغتتان تجربه کنید، ما تور گرجستان را توصیه می کنیم و در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری و شکم گردی در این کشور داریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی