راهنمای دسترسی کلیسای جامع تثلیث

راهنمای دسترسی کلیسای جامع تثلیث

تور گرجستان

کلیسای جامع تثلیث

راهنمای دسترسی کلیسای جامع تثلیث:

 کلیسای جامع تثلیث در منطقه آولاباری واقع شده است و از مهم ترین مناطق شهری تفلیس محسوب می شود. سامبا بر روی تپه ایلیا در کرانه چپ رود کور واقع شده است. سامبا یکی از جاذبه های گردشگری باارزش شهر تفلیس محسوب می شود و طبیعیست که وسایل نقلیه زیادی را برای دسترسی راحت به آن فراهم کرده باشند.

 مترو تفلیس:

 ایستگاه مترو آولاباری نزدیک ترین ایستگاه مترو به کلیسای تثلیث است و با عبور از خیابان Lado Meskhishvili St خیلی زود به آن خواهید رسید. این ایستگاه تنها 15 دقیقه تا سامبا فاصله دارد آن هم بصورت پیاده روی.

 

تراموای هوایی تفلیس:

 تراموای هوایی یکی از لوازم نقلیه تفلیس است. معمولا سفر با تراموا جنبه تفریحی دارد و درضمن مسیر دسترسی را برای شهروندان آسان تر می کند. اگر دوست دارید با تراموای هوایی در تفلیس گردش کنید، به سمت خیابان Lado Meskhishvili St بروید و به طرف رود کر رهسپار حرکت کنید، چون تراموا نزدیک رود کر واقع شده است. تراموای تفلیس 650 متر از کلیسا دورتر است البته مسافت زیادی نیست و فقط 15 دقیقه پیاده روی دارد.

اتوبوس: 6 ایستگاه اتوبوس نزدیک سامبا قرار دارند، دوتا در خیابان گامبری که از خط 122 در حرکت هستند. دوتا در خیابان سمرکلو و دو ایستگاه در خیابان مسکیشویل که فاصله بیشتری نسبت به سایر  ایستگاه ها دارند؛ این چهار ایستگاه در دو خط 91 و 122 حرکت می کنند.

ساعات بازدید: هر روز از ساعت 10:00 تا 18:00 عصر.

هزینه بازدید: رایگان

توصیه هایی برای بازدید:

اگر قصد دارید وارد کلیسا شوید خوب است که پوششی خاص این محل به تن کنید. خانم ها بهتر است که پارچه ای روی سرشان قرار دهند. احترام این مکان را و آیین مسیحیت را حفظ کنید، به آب مقدس سامبا دست نزنید چون ممکن است با واکنش بد مسیحیان روبرو شوید.

 آدرس: گرجستان، تفلیس، منطقه آولاباری، تپه ایلیا

امکانات:

کافه: کلیسا جامع تثلیث در محدوده تفلیس واقع شده است و به همین خاطر دسترسی راحتی دارد و رستوران های زیادی اطرافش فعالیت دارند، چنانچه قصدتان این است که داخل سامبا عصرانه یا نوشیدنی میل کنید می توانید، با گذر از دروازه اصلی در سمت چپ تان به کافه لگیدزی واتر مراجعه کنید؛ اسم این کافه به نوشیدنی اصیل گرجستانی اشاره می کند، یک نوشیدنی ترکیب شده از سودا (آب گازدار) و مزه های متفاوت شیره. خاچاپوری این کافه بسیار معروف است و محبوبیت زیادی دارد. پیش تر گفتیم خاچاپوری نانی بسیار خوشمزه است که با پنیر و تخم مرغ پر می شود. بنابراین کافه لگیدزی واتر انتخاب خوبی برای شکم گردی در سامبا خواهد بود.

دوربین دوچشمی: این کلیسای تاریخی چشم اندازی فوق العاده به شهر دارد. بنابراین کافیست به سمت دوربین دوچشمی محوطه خارجی کلیسا بروید و شهر تفلیس را از زوایای مختلف ببینید.

 پارکینگ: خارج از کلیسا قبل از دروازه مکانی برای پارک خودروها در نظر گرفته شده که می توانید خودروی خود را در این بخش پارک نمایید.

 مغازه سوغاتی: خرید سوغاتی در این جاذبه گردشگری نیز میسر است، این جا هم بخش هایی برای تهیه سوغاتی دارد که یکی از اصلی ترین آن ها در بخش ورودی ساختمان فعالیت دارند.

راهنمای دسترسی کلیسای جامع تثلیثReviewed by Yeganeh on Mar 4Rating: 3.0راهنمای دسترسی کلیسای جامع تثلیثچنانچه علاقمندید که در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی شرکت کنید ما تور گرجستان را پیشنهاد می کنیم. در ادامه در اول تور درباره این مقصد گردشگری و جاذبه هایش بیشتر خواهیم گفت. اینبار مقصد ما کلیسای جامع تثلیث در تفلیس خواهد بود.

چنانچه علاقمندید که در یک تور ارزان و بخصوص تور خارجی شرکت کنید ما تور گرجستان را پیشنهاد می کنیم. در ادامه در اول تور درباره این مقصد گردشگری و جاذبه هایش بیشتر خواهیم گفت. اینبار مقصد ما کلیسای جامع تثلیث در تفلیس خواهد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی