راهنمای دسترسی قلعه ناریکالا تفلیس

راهنمای دسترسی قلعه ناریکالا تفلیس

راهنمای دسترسی قلعه ناریکالا تفلیس:

آدرس: گرجستان، تفلیس، تپه ناریکالا، ناریکالا

مسیر و دسترسی به ناریکالا:

گفتیم که قلعه ناریکالا در مرکز تفلیس واقع شده و از این جهت دسترسی راحتی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد. مترو، اتوبوس و تاکسی گزینه های سفر به ناریکالا هستند.

از جمله مسیرهایی که برای دسترسی قلعه می توانید استفاده کنید، تله کابین تفلیس است. برای استفاده از تله کابین به بوستان رایک، که در سمت دیگر رودخانه کر واقع شده است مراجعه کنید. سپس باید 3 لاری گرجستان بپردازید و سوار تله کابین شوید و رودخانه را پشت سر بگذارید، تله کابین نزدیک قلعه متوقف می شود. چنانچه بر بازگشت هم انتخابتان تله کابین است، کارت شارژ 5 لاری گرجستان را تهیه کنید تا دو بار هزینه نکنید. ولی اگر دوست داشته باشید می توانید برگشت را با پیاده روی تکمیل کنید.

هزینه ورودی: رایگان

ساعات کار: 24 ساعت شبانه روز

راهنمای دسترسی قلعه ناریکالا تفلیسReviewed by Yegane on Jul 21Rating: 3.0راهنمای دسترسی قلعه ناریکالا تفلیساگر مایلید در تور گرجستان تور تفلیس را نیز تجربه کنید و جاذبه های تفلیس و قلعه ناریکالا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور گرجستان تور تفلیس را نیز تجربه کنید و جاذبه های تفلیس و قلعه ناریکالا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی