جاذبه ای در قلعه ناریکالا

جاذبه ای در قلعه ناریکالا

جاذبه ای در قلعه ناریکالا:

کلیسای سنت نیکلاس:

کلیسای سنت جرج از جمله جاذبه هایی است که در قلعه ناریکالا جای دارد. قدمت این کلیسا را به قرن دوازدهم میلادی تخمین میزنند، وقتی که شاه داویت چهارم بر تفلیس فرمانروایی داشت. کلیسا سنت جرج در گذر سالها رویدادهای زیادی را نیز تجربه کرده، زلزله سال 1827 میلادی، آتش سوزی و ... از جمله حادثه هایی بودند که به سنت جرج آسیب رساندند. لوح هایی در کاوش های سال 1966 میلادی در این کلیسا پیدا شده که ارزش تاریخی زیادی دارند. کلیسای سنت نیکلاس در تاریخ 1996 تا 1997 بازسازی شد و به دوران سابق خود بازگشت.

این کلیسای بسیار قدیمی سه ورودی دارد و وقتی که پا به داخل آن بگذارید، حکاکی های زیبا و دیدنی دیوارهایش نظرتان را جلب خواهد کرد. روی دیوارهای این بنا می توانید نقاشی هایی از کتاب مقدس و تاریخ گرجستان را نیز مشاهده کنید.

جاذبه ای در قلعه ناریکالاReviewed by Yegane on Jul 21Rating: 3.0جاذبه ای در قلعه ناریکالااگر مایلید در تور گرجستان تور تفلیس را نیز تجربه کنید و جاذبه های تفلیس و قلعه ناریکالا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور گرجستان تور تفلیس را نیز تجربه کنید و جاذبه های تفلیس و قلعه ناریکالا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی