چند مرکز خرید تفلیس (قسمت 1)

چند مرکز خرید تفلیس (قسمت 1)

مراکز خرید تفلیس

چند مرکز خرید تفلیس:

(قسمت 1)

دیدوب پلازا:

مجموعه بزرگ که  از چند بخش متفاوت تشکیل شده. این مجموعه از بخش های اداری، تجاری، تفریحی و اقامتی پدید آمده و مجتمعی چند منظوره محسوب می شود. دسترسی راحتی به مرکز تفلیس دارد و به راحتی می توانید به آن برسید.

ساعات فعالیت: ۸صبح تا ۱۸عصر.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان تسترتلی اکاکی 

 

ایست پوینت:

اگر اهل پیاده روی نیستید فقط باید ۱۲ دقیقه رانندگی کنید تا از مرکز تفلیس به مجتمع تجاری مجلل و مدرن ایست پوینت برسید. در این مجتمع بسیار بزرگ حدودا ۱۵۰ غرفه و برند بین المللی مشهور در حال فعالیت و عرضه محصولات متنوع خود هستند. برای تفریح و سرگرمی کودکان نیز احتیاجی نیست از مرکز خرید خارج شوید چرا که، گزینه های تفریحی و متنوع زیادی برای کودکان و حتی بزرگسالان در این مرکز خرید فراهم شده. بولینگ، سینما سه بعدی، اسباب بازی فروشی های بزرگ، باشگاه مختص خردسالان، رستوران ها و چندین کافه و هایپرمارکت کارفور  از جمله امکانات تفریحی و رفاهی فراهم شده در مرکز خرید ایست پوینت هستند. گلوریا جینز، کوتون، ال سی واکیکی، منگو و زارا از جمله برندهای معروف این مجتمع هستند. اگر علاقمند به غذاهای مک دونالد و وندی هستید نیز باید بگوییم این دو برند در این مجتمع هم شعباتی دارند.

درمورد کارفور خوب است بدانید که هایپرمارکتی زنجیره ای است که محصولاتی بسیار ارزان عرضه می کند. هر نوع محصولی از خوراکی گرفته، تا لوازم خانه را می توانید در این هایپرمارکت تهیه کنید.

ساعات فعالیت: ۱۰صبح تا ۲۲شب.

آدرس: گرجستان، تفلیس، بزرگراه کاختی، خیابان دوم والردیچه

تفلیس مال:

دیگر مجتمع تجاری بزرگ تفلیس، این مرکز خرید در انتهای غربی شهر و بیرون از تفلیس واقع شده است. تفلیس مال قبلا یکبار بصورت کامل سوخت ولی به سرعت بازسازی و  دوباره افتتاح شد.

برای دسترسی به تفلیس مال وارد جاده تفلیس باتومی شده و تا کیلومتر شانزدهم را طی کنید. تفلیس مال ۱۰۸ مغازه از برندهای مشهور دارد. در ضمن در این مجتمع، ۲۵ کیوسک، ۶ کافه، ۲۷۰۰ جاپارک، ۱۵,۰۰۰ متر مربع هایپرمارکت و ۱۰۰۰ متر مربع فضای تفریحی نیز وجود دارد. جز نمایندگی های معروف پوشاک، تفریحات متنوعی همچون سینما، رستوران و هایپرمارکت کارفور هم در این مرکز وجود دارند. طراحی داخلی تفلیس مال در فصل های متفاوت عوض می شود.

پیشتر هم گفتیم که کارفور هایپرمارکتی زنجیره ای است که تمتم محصولاتش را به ارزان ترین قیمت عرضه می کند و اگر قصد خرید خوراکی، پوشاک معمولی و لوازم خانه داشته باشید گزینه ای عالی برای خرید کردن خواهد بود، چرا که دست خالی از آن خارج نخواهید شد.

ساعت فعالیت:۱۰ تا ۲۲شب.

آدرس: گرجستان، تفلیس، کیلومتر شانزدهم، کوچه آقمشنبلی

درای بریج مارکت:

بازاری بسیار معروف و شلوغ که در تمام روزهای هفته مملو از حضور گردشگران و خریداران است. در این بازار می توانید انواع و اقسام سوغاتی های متنوع محلی و دست ساز، جواهر، ظروف نقره ای، خنجر و یادگاری هایی از جمهوری شوروی بخرید. آخر هفته ها را برای گردش در این بازار پیشنهاد می کنیم. این بازار تنها ۲۰ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

 ساعات کار: تا قبل غروب خورشید ۱۰ تا ۱۷ شب.

آدرس: گرجستان، تفلیس، نزدیک میدان آزادی، بازار درای بریج مارکت

چند مرکز خرید تفلیس (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Apr 18Rating: 3.0چند مرکز خرید تفلیس قسمت اولاگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید. پیشنهاد ما تور گرجستان و بازدید از مراکز خرید و جاذبه های معروف آن است که در اول تور بیشتر از آن ها خواهیم گفت.

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید. پیشنهاد ما تور گرجستان و بازدید از مراکز خرید و جاذبه های معروف آن است که در اول تور بیشتر از آن ها خواهیم گفت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی