تفریحات تفلیس (قسمت 1)

تفریحات تفلیس (قسمت 1)

تفریحات تفلیس

تفریحات تفلیس:

(قسمت 1)

اگر قصد سفر به تفلیس دارید و می خواهید در تور گرجستان شرکت کنید ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای یک تور خارجی بخصوص تور ارزان داریم:

باغ وحش تفلیس:

باغ وحش تفلیس، وسیع ترین باغ وحش گرجستان بت قدمت ۹۰ ساله. این مجموعه حیات وحش در دره رودخانه ورا و مرکز تفلیس واقع شده است. وسعتی ۱۲۰ هکتاری دارد و قبل از سیل سال ۲۰۱۵، منزلگاه ۳۰۰ گونه متفاوت جانوری بود.

با وقوع سیل خیلی از حیوانات باغ وحش از دست رفتند.

با وجود این فاجعه هنوز باغ وحش تفلیس جزو جاذبه های مهم تفلیس بشمار می رود و پیشنهاد می کنیم اگر با کودکان به تفلیس می روید دیدن این باغ وحش را هم در برنامه گردشگری خود بگنجانید. داخل باغ وحش حیوانات جذاب و دوست داشتنی هم چون فیل، زبرا، شیر، میمون، طاووس و ... را خواهید دید.

این مجموعه کنار میدان هیرو واقع شده است و به لحاظ دسترسی تمام وسایل نقلیه عمومی را پوشش می دهد. علاوه بر این باغ وحش اگر کمی هزینه بیشتری بپردازید می توانید مجموعه مارهای باغ وحش را هم ببینید.

هزینه بازدید:

بزرگسالان: ۲ لاری گرجستان (معادل ۸,۱۳۰ تومان)

کودکان زیر ۳ سال: ۱ لاری گرجستان (معادل ۴,۰۶۰ تومان)

آدرس: گرجستان، تفلیس، میدان هیرو، خیابان مرابا کوستاوی۶۴

بالن سواری در تفلیس:

تفلیس را از بالا ببینید. در تفلیس فرصت بالن سواری را دارید و می توانید در آسمان سرزمین تفلیس پروازی کوتاه داشته باشید. بالن هایی با ظرفیت ۲ الی ۲۴ نفر که با پرواز بر فراز تفلیس خاطره ای متفاوت از طبیعت گردی در تفلیس و گرجستان را برای شما رقم می زند.

این تفریح را در بیرون از تفلیس می توانید تجربه کنید و دو بسته برای بالن سواری خواهید داشت: بسته های مخصوص یا VIP و بسته های معمولی.

در  بسته مخصوص همه برنامه با خود مسئول تور است و شما فقط از آسمان گردی و ماجراجویی لذت می برید. با این بسته یک وعده خوراکی و نوشیدنی هم دارید، از تمام لحظات سفرتان عکاسی خواهد شد و در نهایت مدال و دیپلم افتخار می گیرید. با انتخاب این بسته نیاز نیست به فکر رفت و برگشت باشید. چون از هتل شما را سوار و در زمان  بازگشت هم به محل هتل خواهد برد.

بسته معمولی امکانات خاصی ندارد و فقط با پرداخت هزینه، می توانید سوار بالن شوید.

هزینه ها:

هزینه‌ها بسته به تعداد سرنشین متفاوت خواهد بود:

بالن ۴ الی ۵ سرنشین: برای هر نفر ۱۹۰ یورو (معادل ۲,۳۳۶,۸۵۰ تومان)

بالن با ۶ سرنشین: برای هر نفر ۱۶۵ یورو (معادل ۲,۰۲۹,۳۷۰ تومان)

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان دیوید آقماشنبلی۱۴۸

پینت بال هف لایف:

در منطقه ای از یک روستای خیلی کوچک در نزدیکی تفلیس می توانید پینت بال را تجربه کنید که همه امکانات مورد نیاز همچون زمین، سلاح، فرم، ماسک صورت و جلیقه نجات را هم دارد. قیمت توپ ها برای هر بخش ۰.۱۵ لاری (حدود ۲۵۰ تومان) و در مجموع هر بازیکن در طی یک بازی چیزی در حدود ۲۵ تا ۳۵ لاری (حدود ۴۰ هزار تا ۵۶ هزار تومان) هزینه خواهد کرد.

چنانچه پینت بال بلد نیستید نگران نباشید می توانید از آموزش های این مجموعه با هزینه ۱۰ لاری (حدود ۱۶ هزار تومان) بهرمند شوید.

پیشنهاد می کنیم برای تجربه این تفریح در پینت بال هف لایف، از قبل تماس بگیرید و برای خود زمان رزرو نمایید.

هزینه: حدود ۲۵ لاری گرجستان (معادل ۱۰۱,۶۹۰ تومان) تا ۳۵ لاری گرجستان (معادل ۱۴۲,۳۷۰ تومان)

آدرس: گرجستان، تفلیس، روستا تسکنتی، جاده روستاولی ۲، خیابان آرسنا

 

تفریحات تفلیس (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Feb 11Rating: 3.0تفریحات تفلیس قسمت اولاگر قصد سفر به تفلیس دارید و می خواهید در تور گرجستان شرکت کنید ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای یک تور خارجی بخصوص تور ارزان داریم.

اگر قصد سفر به تفلیس دارید و می خواهید در تور گرجستان شرکت کنید ما در اول تور پیشنهادهای خوبی برای یک تور خارجی بخصوص تور ارزان داریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی