بازی های پارک متاتسمیندا (قسمت 1)

بازی های پارک متاتسمیندا (قسمت 1)

تور گرجستان

پارک متاتسمیندا

بازی های پارک متاتسمیندا:

(قسمت 1)

قطار خوشحال:

اگر هنوز بچه ها انرژی دارند و می توانند بازی های دیگری را نیز تجربه کنند، توصیه می کنیم سراغ قطار خوشحال بروید تا بچه ها بتوانند برای اولین بار و تنهایی بازی و سرگرمی در قطار را تجربه کنند. این تفریح برای کودکانی که اجازه ندارند از ترن هوایی استفاده کنند فراهم شده. این جا فقط خاص کودکان است و فقط آن ها اجازه ورود دارند. این قطار مسیر بسیار ایمنی دارد و زمان حرکت نیز موسیقی شاد در آن پخش می شود.

نوع بازی: ویژه کودکان

محدودیت سن: تنها رده سنی 3 تا 7 سال

محدودیت قد: کودکان 1 تا 1.2 متر اجازه استفاده از این بازی را دارند.

والدین می توانند همراه کودک نوپای خود در قطار بشینند.

درخت رقصان:

درخت رقصان دیگر انتخاب عالی برای تفریح خانواده ها بشمار می رود، بخصوص برای بچه ها. این درخت در واقع شبیه به یک چرخ و فلک است و بچه ها را هر دقیقه 14 دور میچرخاند. این درخت رقصان ارتفاعی 9 متری دارد و حسابی فرزندتان را هیجان زده خواهد کرد.

نوع بازی: خانوادگی

محدودیت سن: مناسب برای افراد بالای 7 سال

محدودیت قد: تنها افراد بالای 120 سانتی‌ متر می توانند از این بازی استفاده کنند.

نکات:

به بیماران قلبی و بانوان باردار استفاده از این بازی توصیه نمی شود.

توجه کنید زمان استفاده از این بازی حتما عینک را بردارید و سیگار نکشید. وسایلی همچون موبایل را نیز به همراه نبرید.

قطار پارک:

اگر از بازی های هیجانی خسته شدید و انرژی زیادی از دست دادید، پیشنهاد می کنیم که سراغ دو ساعت از حضور و تفریح شما در پارک متاتسمیندا می گذرد وقت آن است که استراحت بیشتری داشته باشید.  پیشنهاد می کنیم سراغ قطار بزرگ و رنگارنگ پارک متاتسمیندا بروید. با این قطار دو نشان زدید هم چشم اندازهای فوق العاده بوستان را مشاهده می کنید و هم استراحت می کنید.

برای رسیدن به قطار بزرگ پارک فقط لازم است که به میدان مرکزی شهربازی متاتسمیندا مراجعه کنید، بلیت تهیه کنید، سوار یکی از واگن ها شوید و همراه 40 نفر دیگر در بوستان متاتسمیندا گردش کنید.

نوع بازی: خانوادگی

حداقل ظرفیت: 5 نفر

ایستگاه ها: این قطار در دو ایستگاه متوقف می شود، چرخ و فلک و ایستگاه قطار کابلی.

سرزمین چوبی:

سرزمین چوبی، یکی از بخش های تفریحی بسیار پرطرفدار متاتسمینداست است و جالب است بدانید آن را از بخش های چوبی ساختند. سرزمین چوبی مناسب حضور خانواده هاست. می توانید در این بخش زیر سایه درختان استراحت کنید، کوچکترها هم می توانند با تاب های چوبی و بقیه اسباب بازی ها خوش گذرانی کنند. سرزمین چوبی یک خانه درختی هم دارد که بچه ها می توانند در امنیت کامل پله هایش را طی کنند و میان درختان ماجراجویی.

والدین نیاز نیست برای ورود هزینه بپردازند.

نوع بازی: ویژه کودکان

بازی های پارک متاتسمیندا (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Aug 2Rating: 3.0بازی های پارک متاتسمیندا قسمت اولاگر دوست دارید در تور گرجستان و تور تفلیس جاذبه های تفلیس و پارک متاتسمیندا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر دوست دارید در تور گرجستان و تور تفلیس جاذبه های تفلیس و پارک متاتسمیندا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی