امکانات رفاهی پارک متاتسمیندا

امکانات رفاهی پارک متاتسمیندا

تور گرجستان

پارک متاتسمیندا

امکانات رفاهی پارک متاتسمیندا:

برای راحتی و رفاه حال بازدیدکنندگان پارک و شهربازی متاتسمیندا امکانات خوبی فراهم شده که در این بخش به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

سالن برگزاری جشن تولد:

جالب است بدانید این پارک سالنی نیز برای برگذاری جشن تولد دارد که می توانید از آن استفاده کنید. البته باید قبل از آن هماهنگی لازم را انجام دهید.

هزینه ها و خدمات:

بسته ها و خدماتی با قیمت های 15 لاری گرجستان و 20 لاری گرجستان و 25 لاری گرجستان در این سالن ارائه می شوند.

در این بسته ها از تبریک رادیویی، قطار کابلی، بازی در شهربازی، منوی جشن تولد، و بازی ویدویی بهرمند می شوید.

 

قطار کابلی پارک:

در بخش دسترسی نیز اشاره کردیم که یکی از راه های رسیدن به پارک استفاده از قطار کابلی است. قطار کابلی تفلیس، خیابان چانکادزه را به بام متاتسمیندا وصل می کند و خود جاذبه این شهر بشمار می رود. اهالی تفلیس با استفاده از قطار کابلی خود را به پارک می رسانند و مناظر شهری را نیز تماشا می کنند. این قطار ظرفیت 60 نفره دارد و سفر با آن 6 دقیقه زمان می برد.

ریل های قطار کابلی را در سال های نخستین قرن بیستم میلادی ساختند و در تاریخ 27 مارس 1905 نیز به بهره برداری رسید. این خط کابلی قدیمی است اما کوپه ها و بخش های آن کاملا ایمن و جدید هستند.

ایستگاه ها: در سه ایستگاه میانی، پایینی و بالایی می توانید از قطار کابلی استفاده کنید. ایستگاه پایینی داخل شهر واقع شده است و شما بعد از آن می توانید، انتخاب که در کدام دو ایستگاه بعدی پیاده شوید. ایستگاه میانی به کلیسای سنت دیوید و پانتئون متاتسمیندا راه دارد و ایستگاه بالایی به شهربازی و پارک متاتسمیندا می رسد.

هزینه: 2 لاری گرجستان در روز و 3لاری از 12 شب باید برای هزینه این وسیله بپردازید. این کار با کارت متاتسمیندا نیز قابل انجام است.

ساعات کار: 9:00 تا 4:00 بامداد روز بعد

فروشگاه پارک متاتسمیندا:

در مجاورت پایانه قطار کابلی، یک فروشگاه عرضه کننده محصولات و سوغاتی های این منطقه وجود دارد. اینجا می توانید انواع اسباب بازی دست ساز، صنایع دستی و سنتی، لباس و کلاه نمدی، پارچه سنتی و سرامیک گرجی را به عنوان سوغات ارزشمند گرجستان تهیه و به یادگار ببرید.

سالن عروسی:

علاوه بر جشن تولد پارک متاتسمیندا برای زوج های جوان نیز فضایی رویایی و زیبا فراهم کرده تا جشن عروسی خود را در این محل برگزار کنند. سالن عروسی پارک متاتسمیندا با دسته های بزرگ گل تزیین کرده اند و فضایی طبیعی و عطرآگین را پدید آورده اند. در این سالن عروسی کوهستانی هنگام ورود زوج جوان با پخش موسیقی زنده و گوش نواز ویولن و گلبرگ های رز سرخ از آن ها استقبال زیبایی به عمل می آید.

اگر سالن عروسی متاتسمیندا را برای برگزاری جشن انتخاب کنید، پس زمینه ای از بام تفلیس را برای فیلمبرداری و عکاسی خواهید داشت.

امکانات رفاهی پارک متاتسمینداReviewed by Yeganeh on Aug 6Rating: 3.0امکانات رفاهی پارک متاتسمیندااگر دوست دارید در تور گرجستان و تور تفلیس جاذبه های تفلیس و پارک متاتسمیندا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر دوست دارید در تور گرجستان و تور تفلیس جاذبه های تفلیس و پارک متاتسمیندا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی