امکانات رفاهی تفلیس مال

امکانات رفاهی تفلیس مال

تور گرجستان

تفلیس مال

امکانات رفاهی تفلیس مال:

 خدمات و امکانات مختلفی هستند که برای راحتی بازدیدکنندگان و گردشگران در این مرکز خرید وسیع تعبیه شده اند. این خدمات عبارت اند از:

تاکسی تفلیس مال:

 برای دسترسی به تفلیس مال و یا بازگشت از مرکز خرید، خیلی راحت می توانید از تاکسی های مجهز و خوب این مجتمع استفاده کنید. این امکان برای بازدیدکنندگان تفلیسمال فراهم شده که فقط با پرداخت ۵ لاری (حدود ۸ هزار تومان) از هر منطقه تفلیس به تفلیس مال سفر کنند و با قیمت های از پیش تعیین شده این تاکسی ها، در شهر تفلیس گردش کنند.

نرخ و هزینه استفاده  از تاکسی های تفلیس مال از پیش تعیین شده است و هزینه جابجایی با این تاکسی ها در نقاط مختلف شهر از ۵-۲۵ لاری (بین ۸ تا ۴۰ هزار تومان) در نوسان خواهد بود.

میز خدمات مشتریان: 

این قسمت تفلیس مال را در طبقه اول و در فضای باز میانی آن می توانید پیدا کنید. در هرموردی که نیاز به کمک و راهنمایی داشته باشید: مثل استفاده از اینترنت مجتمع، خدمات و کمک های پزشکی، دستبند کودکان، امور گمشده ها و ... می توانید به این میز مراجعه کنید و از اپراتورها کمک بخواهید آن ها با حوصله شما را راهنمایی می کنند.

اینترنت رایگان: تفلیس مال به اینترنت رایگان مجهز نیز مجهز شده و اگر نمی توانید به اینترنت مجتمع متصل شوید کافیست از اپراتورهای میز خدمات کمک بگیرید.

خدمات پزشکی: اگر مشکلی به لحاظ سلامت برای شما پیش آمد به بخش خدمات پزشکی تفلیس مال مراجعه کنید، این مرکز در طی ساعات ۱۰ تا ۲۲ فعالیت دارد و از پزشک های خوبی برخوردار است.

کارت هدیه:

 در تفلیس مال این امکان فراهم شده که با هزینه ای در حدود ۵۰-۱۰۰۰ لاری (۸۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان) کارت هدیه تفلیس مال دریافت کنید و به مدت یک سال از خرید تخفیف دار فروشگاه های تفلیس مال بهره مند شوید.

پارکینگ: این مجتمع یک پارکینگ بسیار بزرگ چهار طبقه دارد که در مجموع می تواند ۲ هزار خودرو را در خود جای دهد و شما می توانید به رایگان از این پارکینگ استفاده نمایید.

دستبند کودکان: چنانچه کودکی بازیگوش دارید و یا نگرانید که حین خرید و در فروشگاه ها فرزندتان گم کنید، می توانید از میز خدمات مشتریان دستبند کودک بگیرید و نام و شماره تماس خود را روی آن ثبت کنید. چنانچه کودک گم شود با این شماره تماس گرفته می شود. 

بخش گمشده ها: اگر چیزی گم کردید، برای پیگیری و پیدا کردن شی مفقودی به میز خدمات مشتری در طبقه همکف مراجعه کنید. اپراتورها همه لوازمی که شما مفقود کرده اید را پیدا و در فضایی امن محافظت می کنند. 

بانک و دستگاه خودپرداز: در تفلیس مال چند بانک و دستگاه خودپرداز فعالیت دارند که می توانید بوسیله آن ها احتیاجات مالی خود را برطرف کنید. 

چرا مرکز خرید تفلیس مال را برای خرید پیشنهاد می کنیم:

 - تفلیس مال یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس و البته بزرگترین آن ها محسوب می شود.

 - در این مرکز خرید طیفی وسیع از فروشگاه های متفاوت فعالیت دارند.

 - تفلیس مال علاوه بر مجتمع تجاری یک مرکز  تفریحی نیز هست و در واقع با مراجعه به آن با یک تیر دو نشان می زنید و تفریح و هیجان را هم تجربه می کنید.

امکانات رفاهی تفلیس مالReviewed by Yeganeh on May 18Rating: 3.0امکانات رفاهی تفلیس مالچنانچه قصد دارید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور گرجستان است. در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری در گرجستان و بخصوص تفلیس داریم.

چنانچه قصد دارید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور گرجستان است. در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری در گرجستان و بخصوص تفلیس داریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی