تورکوهنوردی پارک ملی ارمنستان (1)

تورکوهنوردی پارک ملی ارمنستان (1)

تور کوهنوردی ارمنستان

تور ارمنستان

تورکوهنوردی پارک ملی ارمنستان :

پیشتر گفتیم که، برای کوهنوردی در دیلیجان مسیرهای زیادی وجود دارد، هر مسیری را که انتخاب کنید با برخی جاذبه های این پارک ملی مواجه خواهید شد. این پارک 11 مسیر پیاده روی دارد که در این جا مختصرا درمورد آن ها توضیح خواهیم داد، البته این پارک مسیر دوچرخه سواری هم دارد که نباید از زیبایی های آن غافل شد. در تور ارمنستان نباید از لذت تور کوهنوردی غافل شوید.

 هزینه: برای هر یک از مسیرهای پیاده روی می توانید از راهنمایان بومی کمک بگیرید. این راهنماها برای هر مسیر حدود 500 درام ارمنستان دریافت می کنند. توجه کنید که کودکان زیر 7 سال هزینه ای پرداخت نمی کنند.

مسیر اول (E1): دیلیجان - ماتوساوانک 

ابتدا از میدان دیلیجان، وارد جاده وانادزور شوید (Vanadzor) بعد از 3 کیلومتر به خیابان آبویان (Abovyan St) می رسید. از اینجا به بعد تا نقطه شروع 2.8 کیلومتر در راه خواهید بود.

 شرح مسیر: یک جاده خاکی 50 متری را به طرف پایین بروید، به رودخانه می رسید. در سوی دیگر پل چند آلاچیق وجود دارد که برای استراحت مناسبند. در ادامه یک سراشیبی پیشرو دارید و بعد از آن مسیری پیچ در پیچ. بعد از این مسیر به یک دو راهی می رسید. مسیر اول مرکزی (Central One) را 400 متر طی کنید. حالا به طرف چپ بروید مسیری باریک علفی را خواهید دید. با عبور از این بخش و گذر از کنار درختان به صومعه ماتوساوانک خواهید رسید. 

جاذبه های مسیر در تور ارمنستان: 

در مسیر شماره یک گونه های جانوری همچون گوزن را خواهید دید و از صدای روح نواز پرندگان لذت خواهید برد، سنجاب ایرانی، عقاب ها و شاهین ها از جاندران دیگری هستند که می توانید ببینید. این مسیر پوششیده از درختان راش، بلوط و ممرز است که همه تحت حفاظت هستند.

 طول مسیر: 1.5 ساعت | 1.2 کیلومتر (مسیر رفت: 45 دقیقه)

 علامت: دارد

 درجه سختی: متوسط

 ارتفاع مسیر: 1401 تا 1520 متر

 نوع مسیر: دو طرفه

 شرایط جاده: جاده خاکی

 ارتباط تلفنی: دارد

تورکوهنوردی پارک ملی ارمنستان (1)Reviewed by اول تور on Nov 1Rating: 3.0تورکوهنوردی پارک ملی ارمنستانتورکوهنوردی پارک ملی ارمنستان در منطقه دیلیجان وجود دارد.

از جاذبه های پارک ملی ارمنستان، میتوانیم به تور کوهنوردی نیز اشاره کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی