خانه مریم مقدس کوش آداسی

خانه مریم مقدس کوش آداسی

تور کوش آداسی - خانه مریم مقدس

خانه مریم مقدس کوش آداسی

خانه مریم مقدس کوش آداسی

خانه حضرت مریم در کوش آداسی ترکیه و در کوه بلبل در نزدیکی افه سوس قرار دارد، این بنا از سنگ‌های مستطیلی ساخته شده، و  پنجره‌های آن به پشت بام نزدیک هستند. این منزل از دو قسمت ساخته شده و در میان آن هم یک اجاق تعبیه شده. این کلبه جنگلی که به سبک رومی بنا شده است، جان پناه حضرت مریم بوده و آن حضرت تا روزهای پایانی عمرشان در این جا زندگی کرده اند. با اول تور همراه باشید تا با این مکان دیدنی کوش آداسی بیشتر آشنا شویم.
بر اساس روایات تاریخی حضرت مریم تا سن 101 سالگی در این کلبه سکونت داشتند و بعد از فوت حضرت مریم هم سنت جین حضرت مریم را در این کوه و در مکانی که تنها خودش مطلع بوده دفن نموده است. هر سال در 15 آگوست برای حضرت مریم در این مکان یادبودی برگزار می‌شود.
مکان منزل حضرت مریم تا زمان طولانی نامعلوم بود تا اینکه یک راهب آلمانی توانست مکان درست این منزل را معین کند. طبق آدرسی که او داده بود، دقیقا به این منزل رسیدند. حضرت مریم پس از مرگ و قیام حضرت عیسی در این منزل سکونت داشت. ویرانه‌های این منزل در سال 1892 یافت شد و در دهه 1950 به صورت یک مکان مقدس با کلیسای کوچک ترمیم و مرمت شد. با اینکه سه پاپ اعظم تا حالا به این کلیسا آمده اند ولی هیچوقت هیچکس به صورت رسمی ادعا نکرد که این کلیسا، منزل حقیقی حضرت مریم است، هر چند که پاپ پل ششم در بازدید از آن در سال 1967 اعتبار این مکان را تایید کرد، پاپ جان پل دوم در سال 1979 و این اواخر پاپ بندیکت شانزدهم در سال 2006 به این کلیسا رفتند.

در کنار این منزل، چشمه و قله ای قشنگ وجود دارد که خوردن آب این چشمه که آب آنرا شفابخش می دانند و دیدن قله مخروطی کوه برای توریست‌ها خیلی جالب توجه می باشد. می توانید از این مکان یک بطری کوچک آب مقدس خریداری کنید، چنانچه همراه خود بطری آب داشته باشید می توانید کمی از این آب را بدون پرداخت هزینه با خود ببرید. همینطور میتوانید آرزوها و دعاهای خود را روی تکه کوچکی کاغذ بنویسید و در درون شکاف‌های کوچک این دیوار قرار دهید به این امید که مریم مقدس با مهربانی دعای شما را استجابت کند. برای دیدن از منزل حضرت مریم در نزدیکی افه سوس ، باید لباس‌هایی مناسب و تمیز به تن کنید. متاسفانه برای رفتن به این مکان توریستی و پرجاذبه هیچ وسیله نقلیه عمومی خاصی موجود نیست ولی میتوانید از ماشین شخصی، تاکسی و یا تور یک روز افسوس بهره ببرید. چنانچه قصد داشته باشید از مرکز شهر کوش آداسی به منزل حضرت مریم بروید، هزینه تاکسی حدود 60 لیر ترکیه است.

جزییات بازدید از منزل حضرت مریم :

ساعات بازدید از منزل حضرت مریم : هر روز از ساعت 8 صبح تا 7 شب

بهای  بلیط ورودی منزل حضرت مریم : برای توریست‌ها 13 دلار و برای افراد بومی 3 دلار

خانه مریم مقدس کوش آداسیReviewed by تور ارزان on Dec 4Rating: 3.5خانه مریم مقدس کوش آداسیبهترین جاهای دیدنی کوش آداسی ترکیه - خانه مریم مقدس کوش آداسی - تور ارزان کوش آداسی - تور ترکیه - جاذبه های گردشگری کوش آداسی

بهترین جاهای دیدنی کوش آداسی ترکیه – خانه مریم مقدس کوش آداسی – تور ارزان کوش آداسی – تور ترکیه – جاذبه های گردشگری کوش آداسی

1 دیدگاه

  1. مبینا.مهرابی گفت:

    چقدر عالی من اصلا فکر نمیکردم خانه حضرت مریم به این شکل و در این نقطه از دنیا باشه . ممنون اول تور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی