پارک ملی روستای آیدین کوش آداسی

پارک ملی روستای آیدین کوش آداسی

تور ارزان ترکیه

پارک ملی روستای آیدین کوش آداسی ترکیه

پارک ملی روستای آیدین کوش آداسی ترکیه

به اين پارك ملي كه در استان آيدين و در اطراف شهرستانهاي كوش آداسي و سكه جای دارد، از راه جاده كوش آداسي - سوكه قابل دسترسی است. طول اين پارك ملي تا كوش آداسي 28 كيلومتر و تا سوكه 34 كيلومتر است. محیط ژئولوژيكي شبه جزيره ديلك كه از پيشروي كوه سامسون به درياي اژه پدید آمده است از توده هاي متعلق به دوران پالزوئيك، مزوزوئيك و نئوژن می باشد كه يكي از بخش های مندرس است. پلاژهاي شني، دره اي، سنگي مرتفع اين شبه جزيره خیلی منحصر بفرد است. قسمت شمالي اين پارك ملي يك پوشش گياهي فوق العاده در بخش مديترانه دارد. مخصوصا گياهان تيره شاه بلوط و دفنه و هم همه انواع گياهان ویژه بخش مديترانه در اين شبه جزيره با نشاط و زيبايي منحصر به فردی مشاهده ميشود. شاه بلوط ویژه نواحي جنگلي آناطولي شمالي، بيد، سرو و غيره فقط در اين بخش از كشور در كنار هم یافت می شود. پارك ملي ، آخرين نقطه غربي آناطولي است كه نسل آن در حال منقرض شدن است. همینطور فك مديترانه و لاك پشتهاي دريايي كه در كشورهاي مديترانه اي تحت حمايت و حفاظت قرار دارند در كناره ها و سواحل اين پارك ملي بستر زاد و ولد و رشد یافتن را دارند.

بخش مقدس جای گرفته در روستاي گوزل چاملي كه در دامنه تپه ديلك در اطراف شمال شرقي پارك ملي قرار دارد به قرون 9-8 قبل از ميلاد بر می گردد و بعنوان مکان كنفرانس هاي كنفدراسيون Panionion كه مركز سياسي و علمي ionia بوده استفاده می شد.

 در اين پارك ملي گردشگاههايي براي استفاده روزانه قرار دارد و احتیاجات گردشگران را برطرف مي کنند. همینطور بوفه و قهوه خانه صحرايي هم در آن قرار دارد. در اين منطقه امكان پذيرايي در چادر و كاروان ها هم ممکن و میسر است.

پارک ملی روستای آیدین کوش آداسیReviewed by تور ارزان on Nov 30Rating: 3.0پارک ملی روستای آیدین کوش آداسی ترکیهاين پارك ملي كه در استان آيدين و در اطراف شهرستانهاي كوش آداسي و سكه جای دارد، از راه جاده كوش آداسي - سوكه قابل دسترسی است.

بهترین جاهای دیدنی کوش آداسی ترکیه – پارک ملی روستای آیدین کوش آداسی – تور ارزان ترکیه – تور ارزان کوش آداسی – تور کوش آداسی

1 دیدگاه

  1. ترانه گفت:

    میشه بیشتر از دیدنی های کوش آداسی ترکیه برامون بذارید ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی