راهنمای دسترسی به پارک کاپیلانو ونکوور

راهنمای دسترسی به پارک کاپیلانو ونکوور

تور کانادا

پل معلق کاپیلانو ونکوور

راهنمای دسترسی به پارک کاپیلانو ونکوور:

آدرس و هزینه سفر:

دسترسی به پل معلق خیلی راحت خواهد بود و تنها ۱۰ دقیقه زمان خواهد برد تا بتوانید از مرکز ونکوور به کاپیلانو رسید و تنها باید حدود ۱.۵۰ کیلومتر در جاده ی کاپیلانو پیش بروید. برای اینکه به پل و پارک برسید از ترانسفر پارک با هزینه ی مجزا استفاده نمایید و یا اینکه با استفاده از اتوبوس خود را به پل و پارک برسانید.

 برای اینکه از اتوبوس استفاده کنید فقط باید از مرکز ونکوور اتوبوس های شماره ی ۲۳۶ را سوار و در پایان خط اتوبوس که به پارک کاپیلانو می رسد از اتوبوس خارج شوید. پارک کاپیلانو از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۸ شب باز است و می توانید به آن مراجعه کنید.

برای اینکه وارد پارک شوید باید بلیت تهیه کنید و برای ورودی هزینه ای بپردازید. بستگی دارد به چه بخش هایی بخواهید بروید از ۱۴۰ هزار تومان به بالا هزینه خواهد داشت، چنانچه از باجه بلیت تهیه کنید و به صورت تور بلیت نگیرید هزینه ورودی کاهش می یابد.

معمولا پارک کاپیلانو برای تابستان ها ۲۰% تخفیف برای همه بلیت ها در نظر می گیرند.

آدرس: کانادا، بریتیش کلمبیا، شمال ونکوور، جاده ی کاپیلانو.

رخدادهای پل کاپیلانو:

سال ۱۹۹۹ میلادی مادری به همراه فرزند ۱۸ ماهه اش روی این پل رفت و کودک خود را از پل به پایین انداخت، مادر مدعی شد که فرزندش از دستش لیز خورده و به پایین پرت شده است و مسئولین پل را مقصر دانست و از آن ها غرامت خواست، فرزند این خانم نجات پیدا کرد و مادر هم از حق مراقبت از فرزندش محروم شد.

حادثه دیگری که روی این پل رخ داد در سال ۲۰۰۶ میلادی بود که طی طوفان برفی که در منطقه بوقوع پیوست یک درخت ۳۰۰ ساله شکسته شد و در طرف شرق پل افتاد و این رخداد سبب شد که پارک به حالت تعطیل در آید و برای بار دیگر بخش هایی از پل که آسیب دیده بود باز سازی و احیا شد.

پل کاپیلانو در سال ۲۰۱۰ میلادی نیز یک قربانی گرفت، گروهی از گردشگران با تور گردشگری از کالیفرنیا به دیدن پل کاپیلانو آمدند که یک نوجوان از کناره های پل بالا رفت و ۳۰ متر به پایین پل افتاد، متاسفانه با وجود تلاش های تیم حوادث غیرمترقبه ی پارک پسرک در همان لحظه ی سقوط از دست رفت.

در سال ۲۰۱۲ میلادی نیز یکبار دیگر این پل قربانی گرفتن هایش تمام نشد و یکبار دیگر خباثت خود را نشان داد، در پیاده روهای اطراف پل بدن بی جان توریستی سی ساله اهل انتاریو پیدا شد، پلیس پس از بررسی گفت که این توریست در حال پیاده روی پایش سر خورد و به دره ی پایین پل افتاد.

راهنمای دسترسی به پارک کاپیلانو ونکوورReviewed by Yegane on Apr 7Rating: 3.0راهنمای دسترسی به پارک کاپیلانو ونکوورچنانچه قصد دارید در یک تور خارجی و بخصوص تور ارزان شرکت کنید. پیشنهاد اول تور به شما تور کانادا و دیدن جاذبه های فوق العاده این کشور است. اینبار به ونکوور سفر می کنیم و با پل کاپیلانو آشنا خواهیم شد.

چنانچه قصد دارید در یک تور خارجی و بخصوص تور ارزان شرکت کنید. پیشنهاد اول تور به شما تور کانادا و دیدن جاذبه های فوق العاده این کشور است. اینبار به ونکوور سفر می کنیم و با پل کاپیلانو آشنا خواهیم شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی