بخش های دیدنی باغ گل بوچارت کانادا (قسمت 1)

بخش های دیدنی باغ گل بوچارت کانادا (قسمت 1)

تور کانادا

باغ گل بوچارت کانادا

بخش های دیدنی باغ گل بوچارت کانادا:

(قسمت 1)

باغ بوچارت از ۶ باغ تشکیل شده و هر یک خصوصیات، گیاهان و معماری خاص به خود را دارند.

 این باغ ها از این قرارند :

باغ سانکن:

داخل دیوارهای پهناور، بسترهای زیبایی از گل های یک ساله و چند ساله دیده می‌شود و درختانی با شکوفه های زیبا و درختچه های دلنواز، گل ها محصور کرده اند. یک صخره مرکزی که از گل ها پوشیده شده، آبنما و گیاهان تالابی، همه از خصوصیات و وجه تمایز این قسمت از باغ بوچارت است.

باغ سانکن اولین قسمتی است که در این مجموعه ساخته شده و احداث آن به سال ۱۹۲۱ برمی گردد. از ویژگی های این باغ راه هایی است که برای حرکت راحت ویلچیر و دسترسی آسان توانان جسمی فراهم شده اند.

بخش چمنزار:

 از باغ سانکن که بگذرید به قسمت چمنزار باغ بوچارت می رسید و در زمان ورود به این بخش با غرفه گنبدی خاص خردسالان مواجه می شوید. پا به این اتاق که بگذارید گیاهان زیبا  و چرخ فلک چوبی رز شما را مجذوب خود خواهند کرد. با اینکه نام کودکان را روی این غرفه گذاشته اند، ولی برای وارد شدن به آن هیچ محدودیت سنی نیست. این اتاق محل خوبی برای برگزاری جشن تولد کودکان و مناسبت های دیگر است. 

 در ضمن دو تیرک چوبی با ظاهری نمادین در زمین آتش بازی باغ بوچارت وجود دارد. از این مسیر می توانید اطراف چمن زار راه بروید و از تماشای یکی از جذاب ترین باغچه های کوکب در منطقه لذت ببرید. باغچه های کوکب در طول فصول تابستان و پاییز زنده و با طراوت هستند.

باغ رز:

در جوار چمن زار باغ بوچارت، یک کمان پوشیده از رزهای رنگ روشن و عطری شیرین نظرتان را جلب خواهد کرد که در ایام تابستان و اوایل پاییز زیبایی بخش باغ هستند. درضمن باغچه ای پر از رزهای رونده، پرگل و رنگین نیز وجود دارند. خانواده بوچارت در سال ۱۹۲۹، باغ سبزیجات آشپزخانه خود را به یک باغ رز تبدیل کردند.

  جالب است بدانید که در باغ رز بوچارت، نام علمی هر گل، واریته (یا زیر گونه، در رده بندی گیاهان کاربرد دارد) و زیستگاه آن ها دکر شده. از این راه که عبور کنید به آبنمای قورباغه و چشمه‌ی محبوب «آرزو» خواهید رسید. موقع خارج شدن از این بخش آبنمای برنزی و بزرگ خاویار را خواهید دید. 

باغ ژاپنی:

دروازه توری ورودی باغ ژاپنی بوچارت است، مسیرهایی با پیچ های آرام و مزین به شقایق آبی هیمالیایی دارد و بازدیدکنندگان را به داخل باغ ژاپنی راهنمایی می‌کند. داخل این بخش که شوید می توانید آبراه ها و حوض های زیبای ژاپنی را ببینید. صدای ملیح و موزون درختان افرای ژاپنی و راش از جمله گونه های زیبایی هستند که اینجا خواهید دید.

 چنانچه فصل سفر شما به این باغ تابستان است، تور قایق سواری را حتما تجربه کنید.

 جنی بوچارت و ایسابورو کیشیدا، طراح معروف باغ ژاپنی در سال ۱۹۰۶ این باغ را ساخته اند.

بخش های دیدنی باغ گل بوچارت کانادا (قسمت 1)Reviewed by Yegane on Apr 8Rating: 3.0بخش های دیدنی باغ گل بوچارت کانادا قسمت اولچنانچه قصد دارید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور کانادا است و در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری در این کشور داریم.در این بخش با یکی از جاذبه های طبیعی کانادا باغ گل بوچارت واقع در خلیج برنتوود آشنا خواهید شد.

چنانچه قصد دارید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور کانادا است و در اول تور پیشنهادهای خوبی برای گردشگری در این کشور داریم.در این بخش با یکی از جاذبه های طبیعی کانادا باغ گل بوچارت واقع در خلیج برنتوود آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی