کیوتو ژاپن

کیوتو ژاپن

تور ژاپن شهر کیوتو

کیوتو ژاپن

کیوتو ژاپن

کشور ژاپن از جمله کشورهای توریستی ای است که جاهای دیدنی و شهرهای بسیار زیبایی دارد، تور ژاپن به مقصد شهرهای مختلف آن یکی از پر طرفدار ترین تورهای مسافرتی طبق تحقیقات در سال 2017 و در صدر جدول تورهای محبوب توریستی قرار گرفته است. شهر کیوتو ژاپن نیز یکی از مهمترین شهرهای ژاپن و یکی از زیباترینهای آنها نیز هست، و نکته جالب اینکه شهر کیوتو ژاپن در گذشته و قبل از شهر توکیو پایتخت کشور ژاپن بوده است.
در این مطلب اول تور قصد دارد شما عزیزان سفر دوست را با شهر کیوتو ژاپن بیشتر آشنا کند، با ما همراه باشید.

کیوتو که با شکوفه‌های درختان گیلاس یا همان ساکورا، زیارتگاه‌ها و معابد بی شمار و معماری سنتی شناخته شده است یکی از بهترین مقاصد گردشگری ژاپن به شمار می رود که سالانه مسافرن بسیاری را از سراسر نقاط جهان به این کشور و شهر کیوتو میکشاند.
کیوتو (Kyoto) مرکز استان کیوتو، از جمله شهرهای مدرن و بزرگ ژاپن است که برخی صاحب نظران، آن را به عنوان یکی از زیباترین شهرهای دنیا می‌شناسند.
بخشی از این زیبایی از خانه‌های کوچک چوبی با پنجره‌های کاغذی و درهای کشویی در خیابان‌های باریک محله‌های قدیمی سرچشه می گیرد. در آغاز فصل بهار و با شکوفایی گل‌های درختان گیلاس، زیبایی کیوتو چندین برابر می‌شود.

کیوتو که در گذشته با نام مئاکو شناخته می شد. بیش از هزار سال پایتخت امپراطوری ژاپن بود و محل اصلی زندگی امپراطوران بزرگ ژاپن. در این هزاره با شکوه مجموعه ای بی نظیر از قصرها، معبدها و مقبره ها بر پیکره این شهر بنا شد که نظیرش را در کمتر جایی از جهان می توان یافت. شاید این یکی از دلایلی باشد که کیوتو را شهر ده هزار مقبره می نامند.
کیوتو با جمعیتی بالغ بر یک و نیم میلیون نفر، دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است، از این شهر آسیایی، به عنوان مقصدی ایده آل برای گذران تعطیلات یاد می شود. و در طول سال تقریباً 30 میلیون گردشگر از سراسر جهان از کیوتو بازدید می کنند که در نوع خود آمار چشم گیری به شمار می‌رود.

آب و هوای کیوتو ژاپن

شهر کیوتو ژاپن در طول سال هوایی معتدل دارد، اما بهترین زمان برای بازدید از کیوتو در ماه‌های اکتبر و نوامبر در پاییز و مارس، آوریل و می در بهار است. فصل بارانی کیوتو نیز از اواسط ژوئن تا اواخر جولای است. هر چند که در این فصل همیشه هم باران نمی بارد و هنوز امکان مسافرت به کیوتو وجود دارد. در هر صورت با توجه به چهار فصل بودن کشور ژاپن، شهر کیوتو در هر فصلی از سال جاذبه‌های زیادی برای بازدیدکنندگان دارد.

گردشگری در کیوتو

اگر چه کیوتو جنگ‌های بسیاری را به چشم خود دیده ولی توانسته از همه آنها جان سالم به در ببرد و امروز با زیبایی خیره کننده اش جلوه گری کند. در بخش مسکونی و شهری کیوتو، تجهیزات فوق مدرن، سازه‌های شیشه ای و فولادی، و ساختمان‌های بسیار بلندی که گویی از آینده به زمان حال آمده اند خودنمایی می کند.
نکته جالب توجه در مورد کیوتو این است که این شهر با وجودی که کاملا مدرن و امروزی است ولی هرگز به منابع طبیعی و آثار تاریخی خود بی اعتنا نبوده است. مرکز شهر کیوتو مملو از معابد و کاخ‌های قدیمی است. در کیوتو ده‌ها موزه دولتی و خصوصی وجود دارد که موزه ملی کیوتو و موزه ملی هنرهای مدرن از آن جمله هستند.

در کیوتو هتل‌ها و مراکز اقامتی زیادی با هزینه‌های بسیار متفاوتی وجود دارند به همین دلیل گردشگران و مسافران برای پیدا کردن جایی جهت اقامت شبانه با مشکل مواجه نمی شوند. در کیوتو، مراکز اقامتی ارزان قیمت ژاپنی موسوم به ریوکان (Ryokan) طرفداران زیادی دارد. این مسافرخانه‌ها ساختار ژاپنی دارد و هزینه اقامت در آنها چندان زیاد نیست.

کیوتو ژاپنReviewed by اول تور on Oct 26Rating: 4.0کیوتو ژاپنآشنایی با بهترین شهرهای توریستی گردشگری ژاپن - کیوتو ژاپن - راهنمای سفر به ژاپن

آشنایی با بهترین شهرهای توریستی گردشگری ژاپن – کیوتو ژاپن – راهنمای سفر به ژاپن

1 دیدگاه

  1. محمد متین گفت:

    سلام ممنون خیلی مفید بود .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی