پیست اسکی نایسکو در تور ژاپن

پیست اسکی نایسکو در تور ژاپن

تور ژاپن

پیست اسکی نایسکو

سفر به پیست اسکی نایسکو در تور ژاپن، تجربه ای هیجان انگیز:

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان ژاپن شرکت کنید و از جاذبه های آن دیدن کنید ما پیشنهادات خوبی برای شما داریم. در ادامه با یکی از جاذبه های منحصربفرد ژاپن یعنی پیست اسکی نایسکو ژاپن آشنا خواهید شد:

پربرف ترین پیست اسکی ژاپن:

برای رسیدن به به پیست اسکی نایسکو لازم است به دامنه کوهژوهایو،  سفر کنید. کوهی که مدتهاست زمستان ها میزبان جمعیت زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است.

گردشگران این منطقه را بیشتر بخاطر اینکه نسبت به سایر مناطق پربرف تر است برای سفر و تفریح زمستانه انتخاب می کنند. جالب است بدانید که نایسکو هر سال حدودا 15 فوت بارش برف دارد و همین امر سبب شده که به مکان فوق العاده ای برای پیست اسکی تبدیل شود. البته بعد از نایسکو ژاپن کشورهای آمریکای شمالی به عنوان پربرف ترین ها معرفی می شوند. ولی نایسکو به خاطر پوشش جنگلی در برابر طوفان ها در امان است و همین ویژگی آن را به پیستی امن تبدیل کرده است.

پیست های اصلی منطقه نایسکو

اگر به ژوهایو سفر کنید سه پیست اسکی در منطقه جنوبی این کوه خواهید دید.

 ۱) گرند هیرفو

 ۲)هیرفو

 ۳)ویلج اند انوپوری

علاوه بر این سه پیست چندین پیست دیگر هم دارد اما خیلی معروف و جالب  توجه  نیستند.

گرند هیرفو:

"گرند هیرفو "Grand Hirafu به لحاظ وسعت از دو پیست دیگر پیشی می  گیرد.برای رسیدن به ارتفاعاتش به زحمت نخواهید افتاد چون مجهز به آسانسور است. امکانات خوب این پیست سبب شده در جایگاه اول این پیست ها قرار بگیرد، در ضمن چند هتل، فروشگاه و رستوران هم نزدیک این پیست وجود دارند.

هیرفو:

دومین پیست نایسکو که بیشتر در جلب نظر گردشگران خارجی موفق بوده.

 وارد پیست که شوید خواهید فهمید اغلب افراد حاضر  در پیست خارجی هستند و هرچیزی در این پیست بیشتر  از حال و هوای ژاپنی رنگ و بویی خارجی دارد حتی  منوی رستوران هایش.

اگر احتیاج به  اتوبوس داشتید اولین ایستگاه در 15 دقیقه ای آن واقع شده. این اتوبوس مسافران را به مرکز شهر "کاتچن " Kutchan می برد. این پیست مثل پیست اول نیست اما باز هم شرایط بسیار خوبی دارد و از تفریح در آن پشیمان نخواهید شد.

ویلج اند انوپوری:

پیست سوم نایسکو که در غرب "گرند هیرفو" قرار دارد.

چندین فروشگاه و کافه  رستوران و دو هتل مجهز در اطراف این پیست قرار دارند که راحتی مسافران را فراهم می کنند. ویلج اند انوپوری نسبت به دو پیست قبلی خلوت تر است و شیب کمتری دارد بنابراین برای تازه کارها انتخاب خوبی خواهد بود.

داخل پیست یک رستوران و هتل وجود دارد که می توانید از پیست خارج نشوید و در ان اقامت کنید.

پیست دیگری که در غرب این پیست واقع شده است موا نام دارد.

بیشتر مناسب اسکی افراد مبتدیست و امتیازش ابن است که به سایر پیست ها دسترسی خوبی دارد.

اگر میخواهید به هتل غربی نایسکو بروید می توانید از ایستگاه اتوبوس نزدیک این پیست استفاده کنید.

پیست اسکی نایسکو در تور ژاپنReviewed by yegane on Dec 28Rating: 3.0پیست اسکی نایسکو در تور ژاپناگر علاقمندید که در یک تور ارزان ژاپن شرکت کنید و از جاذبه های آن دیدن کنید ما پیشنهادات خوبی برای شما داریم. در اگر با اول تور همراه باشید با یکی از جاذبه های منحصربفرد ژاپن یعنی پیست اسکی نایسکو آشنا خواهید شد:

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان ژاپن شرکت کنید و از جاذبه های آن دیدن کنید ما پیشنهادات خوبی برای شما داریم. در اگر با اول تور همراه باشید با یکی از جاذبه های منحصربفرد ژاپن یعنی پیست اسکی نایسکو آشنا خواهید شد:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی