قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن (قسمت دوم)

قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن (قسمت دوم)

تور ژاپن ، تور ارزان ژاپن

قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن قسمت دوم

قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن قسمت دوم

تروگی ایشی استون:

از این محل به عنوان مکان برگزاری آیین های مذهبی استفاده می کنند. درمورد احداث و ساخت این بخش معروف است که خیلی قدیم در دوره امپراطوری هی‌آن (بین سال های 791- 1794) یک شمشیرباز خیلی به نام و مشهور به اسم سانجو مونچیکا (Sanjô Munechika) زندگی می کرد. این شمشیرباز ماهر شمشیری با قدرت جادویی به اسم کوگیتسونِمارو (Kogitsunemaru) داشت. اما کسی که شمیر را اهدا کرده مهم بود. چون می گویند ایناری این شمشیر را به سانجو داده. در حقیقت این اتفاقات در این محل رخ داده و ژاپنی ها آن را محترم می شمارند.

ایناریاما و اوتسوکا

 ایناریاما (Inariyama) قسمت پایانی مجموعه معبد فوشیمی ‌ایناری را شکل می دهد. هرکسی نمی تواند به این قسمت از مجموعه برسد چون گفتیم که مسیری دو ساعته دارد و خیبی ها را منصرف می کند. ایناریاما در جنوبی ترین قله منطقه مسکونی هیگاشی‌یاما جای گرفته. به ایناریاما، میتشوگامین (Mitsugamine) هم می گویند، ایناریاما یعنی سه قله. چون فقط سه قله در هیگاشی یاما هست که از ضلع غربی به شرق و در یک ردیف به چشم می آیند.

  هر کدام از قله هایی که نزدیک به ایناریاما جای گرفته اند یک اسم مختص به خود دارتد. به بالای این قله که برسید چشم اندازی بی نظیر و فوق العاده زیبا از کیوتو در مقابلتان قرار می گیرد. دروازه نارنجی رنگ سنبون توری هم از فراز این قله بلند مشاهده می شود که پیش از هر بخشی از آن می گذرید. سنگی در این منطقه وجود دارد که کلمه اوتسوکا (otsuka) بر رویش حک شده است.

اوتسوکا (Otsuka) عبادتگاهی است که تمام راه را برای دیدنش طی کرده اید. باور نکردنی است که معبدی بالای قله کوه ساخته  شده باشد، در ارتفاع 233 متری. قبل از اینکه بخواهید وارد معبد شوید، خوب است بدانید اهالی ژاپن در زمان هی‌آن می گفتند که الهه باروری (ایناری) در اولین روز ماه فوریه (12 بهمن) به دیدار آن ها خواهد آمد، روزی که از آن با عنوان هورس یا دی آو د هورس (Day of the Horse) یاد می شود، روزی پر از برکت و ثروتمند برای مردمان ژاپن. می گویند ایناری در همین جا ظاهر می شود. در قرون وسطی به مکان ظهور ایناری، کامیناتسوکا (Kaminotsuka) می گفتند و در طول تاریخ هم بارها نامش را تغییر داده اند. پیروان آیین شینتو معتقد هستند که تنها آن ها می توانند ایناری را ببینند چون تنها آن ها به این خدا اعتقاد و ایمان دارند پس همه حاضرین نمی توانند حضور خدای باروری را با چشم  ببینند.

هنگامی که به بخش اوتسوکا برسید با سنگ های کوچک و بزرگی مواجه خواهید شد که در هر ضلعی از منطقه قابل رویت هستند، بر روی تمام این صخره ها به خط و زبان ژاپنی  حکاکی هایی انجام گرفته است. ژاپنی ها معتقدند با حکاکی روی سنگ ها و حمل آن ها تا این مکان خلوص نیت و ایمان خود را نشان می دهند. هم اکنون 10000 سنگ حکاکی شده را می توان در بخش اوتساکا مشاهده کرد.

قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن (قسمت دوم)Reviewed by مهدی on Jan 13Rating: 3.0قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن قسمت دومدر یک تور ارزان ژاپن ، میتوانید از معبد فوشیمی‌ایناری دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ژاپن است .

در یک تور ارزان ژاپن ، میتوانید از معبد فوشیمی‌ایناری دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی ژاپن است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی