قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن قسمت اول

قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن قسمت اول

تور ژاپن ، تور ارزان ژاپن

قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن قسمت اول

قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن قسمت اول

این معبد زیبا و تاریخی را فقط یک عبادتگاه و محل نیایش با خدای رزق و روزی نمی دانند، معبد فوشیمی ایناری جایی است که حس کنجکاوی شما بیشتر خواهد شد و علاقه خواهید داشت که بیشتر درمورد تاریخ و مذهب ژاپنی ها بدست آورید. درضمن معبد ایناری این فرصت طلایی را برای گردشگران بوجود مئ آورد که  بیشتر در دل طبیعت باشند، هم از معبد دیدن کنند و هم از مناظر اطراف آن لذت ببرند.

 معبد فوشیمی‌ایناری بخش های بسیاری دارد و گردشگران برای اینکه بتوانند تمام این مجموعه را از نظر بگذرانند باید وقت زیادی بگذارند و از مراحل متفاوتی بگذرند. در این بخش قرار است از بخش های مختلف معبد دیدن کنیم از دروازه تا هرچیزی که در مجموعه هست حرف بزنیم. خوب است بدانید که پیاده روی 2ساعته منتطرتان است پس کفش راحتی احتیاج دارید.

رومان:

نخستین ساختمانی که در شروع مسیر حرکت به طرف عبادتگاه فوشیمی ایناری خواهید دید این این ساختمان را رومان معرفی می کنند. این سازه توسط شخصی به اسم تویوتومی هیده‌یوشی (the regent Toyotomi) در سال 1589 میلادی احداث شده است. سازنده ی این ساختمان با اسم هاشیبا هیده‌یوشی (Hashiba Hideyoshi) هم شناخته می شود.

 درمورد اینکه این ساختمان چگونه ساخته شده می گویند: 

روزی مادر تویوتومی هیده‌یوشی بسیار بیمار می شود در بستر میافتد حالش انقدر بد بوده که پزشکان حاذق آن دوره هم توانستند درمانش کنند. تویوتومی تنها می توانست برای درمان و بهبودی مادرش دعا کند، بنابراین شروع به راز و نیاز با خدا کرد و نذر کرد که چنانچه حال مادرش خوب شود 10000 گوکو (گوکو goku واحد اندازه گیری برنج در دوران باستان) خیرات خواهد کرد . چیزی  نگذشت که معجزه ای رخ داد و مادر این پسر شفا پیدا کرد.

تویوتومی به نذر خود عمل می کند و با معادل نقدی نذر، بنای رومان را احداث می کند.

 البته برخی معتقدند که این ماجرای تویوتومی دروغی بیش نیست؛ ولی این داستان بر روی لوحی در رومان ثبت شده که به سال 1589 میلادی تعلق دارد و اثباتیست برای حقیقت بودن آن.

کوجینگامین :

کوجینگامین یا تاناکاشا شینسکی (Tanakasha Shinseki) مسیری بسیار دیدنی و جذاب که در قدیم برای عبادت الهه ها مورد استفاده قرار می گرفت. حالا این مسیر جایی است برای عبادت عابران. چیزی که باعث می شود کوجینگامین بسیار منحصربفرد باشد چشم اندازهای طبیعی فوق العاده آن است و در واقع تنها یک گذرگاه برای عبادت کنندگان نیست و  برای گردش و تفریح هم بسیار خوب است.

سانومین:

سانومین را برای عبادت الهه ای معروف به شیراجیکو اوکامی (Shiragiku Okami) احداث کرده اند. خدایی که به یکی از ادیان باستانی ژاپن تعلق دارد و حالا از پیروان آن خیلی باقی نمانده. دینی که در سال 1880 یا اوایل دهه 1890 میلادی برای بار دیگر کشف شد. چنانچه دوست داشته باشید از ادیان و مذاهب باستانی ژاپن بدانید باید حتما از موزه ملی کیوتو دیدن کنید، این مجموعه مهم ترین و باارزش ترین جاذبه های دینی کیوتو را در خود دارد و می توان مدت ها درمورد آن صحبت کرد.

قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن قسمت اولReviewed by اول تور on Dec 7Rating: 3.0قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن قسمت اول اگر اهل سفر هستید، تور ژاپن را به شما پیشنهاد میکنیم . معبد فوشیمی‌ایناری از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

اگر اهل سفر هستید، تور ژاپن را به شما پیشنهاد میکنیم . معبد فوشیمی‌ایناری از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی