معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن (قسمت3)

معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن (قسمت3)

تور ژاپن

معرفی بخش های متفاوت معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن:

(قسمت 3)

اگر علاقمند به سفر به ژاپن باشید می توانید با یک تور ارزان از ژاپن و جاذبه هایش دیدن کنید. یکی از جاذبه هایی که در تور ژاپن خواهید دید معبد آداشینو ننبوتسا خواهد بود.

سایر سازه های سنگی معبد:

وارد میدان مجموعه که شوید علاوه بر مجسمه های غمگین و پیکره های ریز و درشت بودا پیکره ها و مجسمه های دیگری هم خواهید دید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

بودای ناظر:

بله شاید تعجب کنید اما در بین مجسمه های عزادار مجسمه ای از بودا را خواهید دید که بودا را نشان می دهد. بودا در حال نظارت بر عزاداری مجسمه ها است. پیکره ای زیبا که بیشتر ایام سال در خزه ها فرو می رود ولی گاه به گاه تمیزش می کنند تا دوباره بتوان آن را از سایرین تمیز داد. البته اندازه بزرگ آن خود به خود این پیکره را از سایر مجسمه ها جدا می کند و با حضور سایر مجسمه ها شاید تصور کنید در یک بتکده هستید.

آبراهه ای باریک داخل باغ و محوطه ی معبد آداشینو ننبوتسا جریان دارد. این رود کوچک را با اسم رود اموات معرفی می کنند و همه آن را با همین نام می شناسند. در انتها این رود به گورستان می رسد، انتهای این رود که برسید می بینید مجسمه ای آنجاست که چند ظرف اطرافش قرار دارد می توان با استفاده از ملاقه ها آب برداشت و مزارها را شست.

 یادواره: به ضلع شمالی مجموعه که بروید، سازه ی سنگی بسیار بلند قامتی را خواهید دید که یاد بودا و مردگان دفن شده در این گورستان را زنده می کند. با مشاهده این یادواره به خوبی می توانید سبک معماری ژاپنی و تمایزات آن را ببینید.

قبرستان معبد آداشینو ننبوتسا:

 قبرستان آداشینو ننبوتسا ترسناک نیست و بالعکس با دیدن آن علاقه پیدا می کنید که مدتی را در آن سپری کنید. چرا که به خودی خود یکی از زیبایی های مجموعه محسوب می شود، اطراف قبرستان را درختان بلند محاصره کرده اند و با وزش باد و تکان های خود روح زنده ها و رفتگان را به آرامش فرو می برند.

می گویند که این قبرستان 1200 سال قدمت دارد ولی اینکه هر آرامگاه به چه زمانی تعلق دارد مشخص نیست.یکی از نکاتی که توجهتان را جلب خواهد کرد این است که مجسمه بودا لباس روحانی به تن دارد. شاید بخواهید علت آن را بدانید، پیروان بودا به انتقال روح و تناسخ بعد از مرگ اعتقاد زیادی دارند و به اینصورت قصد محافظت از بودا را دارند.

معبد زنگ:

گفتیم که مجسمه های مجموعه در مکانی بصورت میدان جای دارند. اگر به سمت این میدان حرکت کنید قبل از رسیدن به میدان در ضلع شمالی آن سازه ای را خواهید دید که به زنگوله معبد شهرت دارد. سازه ای تشکیل شده از چند تیر چوبی که زنگوله ای را در خود مابین زمین و هوا آویزان نگه داشته. پیروان بودا معتقدند که ارواح خبیث از صدای زنگ این زنگوله می ترسند و از روح مردگان فاصله می گیرند.

معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن (قسمت3)Reviewed by اول تور on Apr 21Rating: 3.0معرفی بخش های متفاوت معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن قسمت 3اگر علاقمند به سفر به ژاپن باشید می توانید با یک تور ارزان از ژاپن و جاذبه هایش دیدن کنید. یکی از جاذبه هایی که در تور ژاپن خواهید دید معبد آداشینو ننبوتسا خواهد بود. در ادامه بخش های متفاوت معبد آداشینو ننبوتسا را معرفی خواهیم کرد.

اگر علاقمند به سفر به ژاپن باشید می توانید با یک تور ارزان از ژاپن و جاذبه هایش دیدن کنید. یکی از جاذبه هایی که در تور ژاپن خواهید دید معبد آداشینو ننبوتسا خواهد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی