معرفی بخش های متفاوت معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن

معرفی بخش های متفاوت معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن

معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن

معرفی بخش های متفاوت معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن

 معرفی بخش های متفاوت معبد آداشینو ننبوتسا:

اگر قصد دارید یک تور ارزان را تجربه کنید و با جاذبه های دیدنی ژاپن آشنا شوید با اول تور همراه باشید. قرار است اینبار به یکی از معابد معروف کیوتو برویم. معبدی که با نام آداشینو ننبوتسا شناخته می شود. پیش تر در بخش معرفی معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن گفتیم این معبد بخاطر پوشش جنگلی و سبزی که دارد می تواند چهار فصل سال بازدیدکنندگان را غافلگیر و حیرت زده کند.

 

لازمه بازدید از معبد آداشینو این است که علاقمند به پیاده روی باشید. پا از درب اصلی به داخل محوطه معبد که بگذارید دیگر دیگر هیچ وسیله ای برای حمل و نقل وجود ندارد، فقط برای اشخاصی که مشکلات و معذوریت های جسمی دارند چند کالسکه فراهم شده است تا سریعتر به عبادتگاه برسند.

داخل محوطه که مشغول گردش شوید می بینید تعداد بسیار زیادی قبر وجود دارد که خود یکی از جاذبه های این معبد محسوب می شوند. این قبور غالبا بی نام هستند و هیچ نشانی خاصی ندارند.

همراه اول تور باشید تا در ادامه از هزاران مجسمه ی معبد آداشینو و قبور رمزآلود آن دیدن کنیم. آداشینو ننبوتسا به سبب داشتن همین بخش های اعجاب انگیز به ثبت میراث فرهنگی ژاپن رسیده.

جنگل بامبو آداشینو ننبوتسا:

 یکی از بخش های معبد آداشینو ننبوتسا که نظرتان را جلب خواهد کرد بخش درختان بامبوی معبد است و خیلی از گردشگران علاقه به قدم زدن مابین آن ها را دارند. این درختان محوطه معبد را سبز و تازه نشان می دهند. اوایل سال و فصل بهار اگر به بازدید معبد بروید درختان را در زیباترین حالت خود می بینید، ساعات اولیه صبح معبد در سکوت و خلوتیست و راحت می توانید داخل این جنگب بامبویی گردش کنید.

این بخش را با نام بیشه ی بامبو و یا جنگل بامبو معرفی می کنند. تمام بخش های جانبی بخصوص حفاظ ها و پرچین ها هم از چون بامبو ساخته شده.

 اگر علاقمند به عکاسی هستید توصیه می کنیم حتما دوربین خود را به همراه داشته باشید تا ثبت مناظر زیبای این جنگل سرسبز را از دست ندهید. خیلی با هدف دیدن این جنگل زیبا به کیوتو سفر می کنند. پلکان و مسیر پر پیچ و خم و سبز این بخش جای خوبی برای قدم زدن و ثبت لحظات خوش خواهد بود.

اگر می خواهید مسیر بامبویی معبد آداشینو ننبوتسا کیوتو را در شلوغ ترین حالت خود ببینید باید فصل پاییر به این معبد بروید. در این فصل جنگل بامبو لباس نویی به تن می کند و  به چند رنگ زیبا و پاییز می گراید. در ساعات شلوغ اگر وارد این مسیر شوید و به آرامی قدم بزنید پس از 20 دقیقه از مسیر جنگل بامبو خارج خواهید شد. البته تنها وجه تمایز و شهرت معبد آداشینو به وجود این جنگل بامبویی نیست و غالبا معبد را به ۸۰۰ مجسمه ی کوچکش می شناسند و معرفی می کنند. جالب است بدانید که خیلی از زوج های جوان ژاپنی ترجیح می دهند تصاویر روز عروسی خود را در این جنگل ثبت کنند. پس از اینکه از مسیر بامبوها خارج شوید باید به طرف گورستان معبد حرکت کنید.

معرفی بخش های متفاوت معبد آداشینو ننبوتسا ژاپنReviewed by اول تور on Dec 25Rating: 3.0بخش های متفاوت معبد آداشینو ننبوتسااگر قصد دارید یک تور ارزان را تجربه کنید و با جاذبه های دیدنی ژاپن آشنا شوید با اول تور همراه باشید. قرار است اینبار به یکی از معابد معروف کیوتو برویم و بخش های متفاوت معبد آداشینو ننبوتسا را معرفی کنیم.

اگر قصد دارید یک تور ارزان را تجربه کنید و با جاذبه های دیدنی ژاپن آشنا شوید با اول تور همراه باشید. قرار است اینبار به یکی از معابد معروف کیوتو برویم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی