بخش های دیدنی تپه های شنی توتوری ژاپن

بخش های دیدنی تپه های شنی توتوری ژاپن

تور ژاپن

بخش های دیدنی تپه های شنی توتوری ژاپن:

اگر در تور ژاپن قصد بازدید از تپه های توتوری را دارید باید بدانید که بازدید از این تپه های شنی تنها به ساحل آن محدود نمی شود و جاهای دیگری راهم به خود اختصاص داده و بهش های دیگری را هم در بر میگیرد.

پارک ملی سانین کایگان:

پارک ملی سانین کایگان بخش دیگری از جاذبه های شهر توتوری ژاپن محسوب می شود. این پارک در سال ۱۹۶۳ مورد بهره برداری قرار گرفت ،در سال ۲۰۰۸ تبدیل به پارک ژئو شد و بعد از آن با عنوان ژئو پارک جهانی در سال ۲۰۱۰ به تمام جهان شناسانده شد. این پارک بزرگ مساحتی ۸۷.۸۳ کیلومتر مربعی دارد و تپه های توتوری هم در قسمتی از آن واقع شده است. پارک ملی سانین کایگان ژاپن را بیشتر به جزایر و صخره ها، ۳ خلیج کوچک و غارهای زیبایش می شناسند.

جالب است بدانید که این پارک طبق کاوش ها و تحقیقات قدمتی ۴۰ میلیون ساله دارد و اینطور نیست که طی چند سال بوجود آمده باشد.

موزه شنی توتوری:

از تپه ها که  کمی فاصله بگیرید، ۵ دقیقه پیاده روی کنید به موزه شنی خواهید رسید که مجسمه های غول پیکر ساخته دست هنرمندان سراسر جهان را در آن مشاهده خواهید کرد.

 موزهشنی در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۰۶ با نام موزه ی فضای باز در کشور ژاپن به بهربرداری رسید. آقای Katsuhiko Chaen  مدیریت این موزه را برعهده دارد.او خود شخصیتی بزرگ در هنر مجسمه سازیست و نامش در گروه  ۱۰۰ نفر برگزیده در این حوزه قرار می گیرد.

پیش تر ها در این منطقه نمایشگاه های شنی و ماسه ای در فضای آزاد برگزار می شد، ولی پس از سال ۲۰۱۲ صورت موزه را به خود گرفتند.

در آوریل ۲۰۱۶ تا اوایل ژانویه ۲۰۱۷ نمایشگاه هایی با مضمون های خاص در این منطقه برگزار شد که هر یک به کشور و منطقه ای خاص اشاره داشتند.

متاسفانه چون نمایشگاه های فضای باز تدابیر حفاظتی زیادی ندارند این آثار کم کم از بین می روند.

اگر می خواهید علاوه بر تپه های توتوری این نمایشگاه را هم ببینید لازم است مبلغی ۵۰۰ ینی هم به همراه داشته باشید.

تفریحاتی از جنس توتوری:

در منطقه توتوری و پارک ملی تنها کار گردشگران قدم زدن و راه رفتن روی شن های روان نیست. علاوه بر گردش تفریحات زیاد دیگری هم در این مکان فراهم شده که نباید از دستشان داد:

 اسب سواری

 اسکی روی ماسه

شتر سواری

پاراگلایدر

 و ...

برای سفر به توتوری آماده شوید:

 چنانچه قصد سفر به این منطقه زیبا را دارید لازم است که اول به ژاپن بروید و سپس راهتان را به سمت شهر توتوری کج کنید .

 شهر توتوری را می توانید در شرق استان توتوری و در شمال شرقی منطقه « Chugoku » پیدا کنید.

 استان توتوری، در جزیره هونشو واقع شده است.

بخش های دیدنی تپه های شنی توتوری ژاپنReviewed by اول تور on Dec 26Rating: 3.0بخش های دیدنی تپه های شنی توتوری ژاپناگر علاقمندید که در یک تور ارزان بخصوص تور ژاپن شرکت کنید. ما بازدید از تپه های توتوری را پیشنهاد می کنیم. بازدید از این تپه های شنی تنها به ساحل آن محدود نمی شود و جاهای دیگری راهم به خود اختصاص داده. در ادامه با اول تور همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درمورد این جاذبه کسب کنید.

اگر علاقمندید که در یک تور ارزان بخصوص تور ژاپن شرکت کنید. ما بازدید از تپه های توتوری را پیشنهاد می کنیم. بازدید از این تپه های شنی تنها به ساحل آن محدود نمی شود و جاهای دیگری راهم به خود اختصاص داده. در ادامه با اول تور همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درمورد این جاذبه کسب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی