بهترین فصل سفر به کیوتو ژاپن

بهترین فصل سفر به کیوتو ژاپن

تور ارزان خارجی ، دیدنیهای ژاپن

بهترین فصل سفر به کیوتو ژاپن

بهترین فصل سفر به کیوتو ژاپن

در این قسمت قرار  است شرایط  آب و هوایی کیوتو در فصل های متفاوت را بررسی کنیم چون برای بازدید از معبد نارنجی شما حداقل دو ساعت پیاده روی در طبیعت را پیش رو دارید، بنابراین خوب است هنگام سفر از شرایط هوا و منطقه باخبر باشید.

 ژانویه تا مارس (اواسط دی تا اواسط اسفند): 

 در ماه های ژانویه تا مارس سردی هوا همچنان پابرجاست و در اکثر روزهای این فاصله زمانی ابرهای متراکم در آسمان وجود دارند و احتمال بارندگی زیاد است. چنانچه از شلوغی فراری هستید و دنبال وقت و زمانی خلوت هستید تا گردش و بازدید آرامی داشته باشید بهترین زمان ژانویه خواهد بود و گردش زیادی در اطراف معبد نخواهند بود. دما در این ماه معمول در بالاترین سطحا 13 درجه سانتیگراد و در حداقل آن 1 درجه خواهد بود.

آوریل تا ژوئن (اواسط فروردین تا اواسط خرداد):

 از آورین تا ژوئن دمای هوا  مابین 9 تا 24 درجه سانتیگراد در گردش و تغییر است. مناسب ترین هنگام برای سفر و بازدید از شهر کیوتو هم دقیقا همین بازه زمانی سه ماه می باشد آب و هوای عالی در این سفر تجربه خواهید کرد. آوریل کیوتو در شلوغ ترین حالت خود است و گردشگران زیادی را میزبانی می کند. توصیه ما این است که که در همین سه ماه به دیدن معبد نارنجی یا ایناری بروید. ولی چنانچه خنکی دوست دارید اوایل آوریل مناسب تر است در غیراینصورت اواخر ژوئن به بازدید معبد فوشیمی‌ایناری بروید چون هوا گرمتر می شود.

 از جوالای تا سپتامبر (اواسط تیر تا اواسط شهریور):

 اواسط ژانویه بارندگی ها ادامه دارند؛ ولی کم کم هوا گرم می شود. هوا معمولا  مابین 24 تا 31 درجه سانتیگراد می باشد. از اواخر ژانویه تا سپتامبر باران نمی بارد و هوا شرجی می شود. اگر شهریور هم سفر کنید معبد در حالت خلوت تری به سر می برد و از شلوغی قبل خبری نیست.

اکتبر تا اواخر دسامبر (اوایل مهر تا اواسط آذر):

 خیلی از گردشگران بهترین زمان برای سفر به کیوتو و بازدید از معبد نارنجی را اکتبر می دانند چون روزهای این ماه آفتابی و شب های بسیار خنکی دارد. پاییز فصلی است که اگر انتخاب شما برای سفر به کیوتو باشد شما را با جشنواره های ژاپنی مواجه می کند. در قصل پاییز فستیوال های زیاد و جالبی در تمام کشور ژاپن برگزار می شوند که دیدن آن ها هم برای گردشگران بسیار جالب توجه و هیجان انگیز است. هرچه به سمت فصل زمستان برویم کم کم هوا سرد می شود و از شلوغی های ماه های تابستانی و خنک دیگر خبری نخواهد بود. بنابراین بهترین هنگامی که می توانید به کیوتو سفر کنید فصل های بهار و پاییز خواهد بود.

امکانات معبد فوشیمی‌ایناری:

 پارکینگ رایگان (اغلب شلوغ است)

آب آشامیدنی

فروشگاه خرید سوغات

پله

مسیر پیاده روی

امکان خرید شمع

می توانید از دست فروش های اطراف معبد انواع خوراوی های سبک همچون سوپ بخرید. (سوپ رشته این دست فروش ها بسیار طرفدار دارد.)

بهترین فصل سفر به کیوتو ژاپنReviewed by مهدی on Dec 5Rating: 3.0بهترین فصل سفر به کیوتو ژاپن اگر اهل سفر هستید، تور ژاپن را به شما پیشنهاد میکنیم . کیوتو ژاپن از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

اگر اهل سفر هستید، تور ژاپن را به شما پیشنهاد میکنیم . کیوتو ژاپن از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی