اطلاعات بازدید و امکانات رفاهی معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن

اطلاعات بازدید و امکانات رفاهی معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن

تور ژاپن

اطلاعات بازدید و امکانات رفاهی معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن:

اگر تصمیم دارید که به ژاپن و بخصوص کیوتو سفر کنید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید تا اطلاعات خوبی درمورد بازدید از معبد آداشینو ننبوتسا، تاریخچه اش و شرکت در یک تور ارزان بدست آورید.

تاریخچه معبد آداشینو ننبوتسا

 هی‌آن (the Heian period) دوره ای است که مجسمه ها و خود معبد آداشینو ننبوتسا را به آن نسبت می دهند. این دوره از سال ۷۹۴ تا ۱۱۸۵ میلادی را در بر می گیرد. هنگامی که عصر فئودالی شروع شد، دوره هی آن به پایان رسید. نام این دوره از هی‌آن کیو برداشته شده و دلالت بر نام شهر کیوتو دارد.

تائوئیسم رایج ترین مذهب دوره هی‌آن بوده البته آیین بودا هم قدرت خود را داشت و به همین علت از این دوره بر شمار معابد و پرستشگاه های بودا اضافه شد. دوره هی‌آن زمانی بود که معمولا رفتگان و درگذشتگان خانه جدیدشان معبد آداشینو ننبوتسا بود و اهالی کیوتو اجساد خود را به این معبد میبردند و دفن می کردند. نداشتن نام نشان قبور بی دلیل نبود چون قبرها ظاهر جالبی نداشتند آن ها ترجیح می دادند که نام و نشانی روی قبور حک نشود.

پیش تر هم گفتیم معبد آداشینو ننبوتسا قدمت ۱۲۰۰ سال دارد. جالب است بدانید که در ابتدای ساخت این معبد محیط تحصیل و آموزش روحانیون بودائی و شاخه ی (Shinsyu) بود. شینسویو هم یکی از شاخه های مذهب بودا محسوب می شود. این معبد روی ارتفاع جای گرفته پس عجیب نیست که برای احداث آن و ایجاد راه ها کوه را تراشیده باشند.

امکانات رفاهی معبد آداشینو ننبوتسا:

معبد آداشینو ننبوتسا یکی از جاذبه های باارزش و مهم در صنعت گردشگری کیوتو و بخصوص ژاپن محسوب می شود، پس همواره حضور جمعیت زیادی از گردشگران را شاهد است. در این بخش قرار است مروری بر امکانات رفاهی که برای گردشگران در این مجموعه فراهم کرده اند داشته باشیم.

 - درشکه: بیشتر افراد کم توان جسمی از آن استفاده می کنند.

 - دستگاه خرید خوراکی: این دستگاه ها را در سطح شهرهای ژاپن هم حتما خواهید دید. می توانید از این دستگاه ها خوراکی و نوشیدنی انتخاب کنید و با پرداخت مبلغ بخرید. مقابل درب ورودی و خیابان معبد دستگاهی برای این امر درنظر گرفته شده است.

خرید سوغات: در حیاط معبد چند غرفه هست که قطعاتی چوبی را عرضه می کنند. روی این قطعات سخنان بودا و رویا و آرزوهای خوب نوشته شده که می توانند سوغاتی خوبی باشند.

اطلاعات بازدید

معبد آداشینو ننبوتسا علاوه بر مکانی مذهبی حالا محیطی تفرجگاهی هم محسوب می شود، خیلی ها امروزه تنها برای تفریح و گردش در این معبد به آن مراجعه می کنند.

 هزینه بلیت:

 دانش آموزان دبیرستانی: ۴۰۰ ین (حدود ۱۴.۴ تومان)

 بزرگسالان: ۵۰۰ ین (حدود ۱۸.۴ تومان)

 دانش آموزان ابتدایی و کوچکتر از مقطع دبیرستان: رایگان

زمان بازدید:

 ماه های مارس تا نوامبر (فروردین تا آذر): ۹:۰۰ تا ۱۶:۳۰ عصر.

از دسامبر تا فوریه ۰دی تا اسفند): ۹:۰۰ تا ۱۵:۳۰

 *دقت کنید تحت هیچ شرایطی نباید در معبد سیگار بکشید.

توصیه می کنیم از اتوبوس های شهر کیوتو برای رسیدن به معبد آداشینو ننبوتسا استفاده کنید. به وسیله اتوبوس در مدت ۵۰ دقیقه به معبد خواهید رسید.

  آدرس: آسیا، ژاپن، کیوتو، آداشینو، معبد آداشینو ننبوتسا.

 

اطلاعات بازدید و امکانات رفاهی معبد آداشینو ننبوتسا ژاپنReviewed by تور ژاپن on Dec 27Rating: 3.0اطلاعات بازدید و امکانات رفاهی معبد آداشینو ننبوتسا ژاپناگر تصمیم دارید که به ژاپن و بخصوص کیوتو سفر کنید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید تا اطلاعات خوبی درمورد بازدید از معبد آداشینو ننبوتسا، تاریخچه اش و شرکت در یک تور ارزان بدست آورید. هی‌آن (the Heian period) دوره ای است که مجسمه ها و خود معبد آداشینو ننبوتسا را به آن نسبت می دهند.

اگر تصمیم دارید که به ژاپن و بخصوص کیوتو سفر کنید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید تا اطلاعات خوبی درمورد بازدید از معبد آداشینو ننبوتسا، تاریخچه اش و شرکت در یک تور ارزان بدست آورید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی